Diyetisyen mi hakli yoksa kız arkadaşımmı?

Çoğu diyetisyen herşeyden yedirerek zayıflatıyorum diyet kısıtlama değildir kek falanda yersiniz diyor... Neyse 20 kilo veren arkadaşimda şunu diyor ; hepsi palavra insani açlık zayıflatır , herseyden yiyerek porsiyon kontrolü ile sadece kilonu korursun , vücut açlıkta yağ depolamaz aksina yağ yakar , kimse kusura bakmasın 80 kilo insana aşırı sıkı diyet şart. ben tek öğünle kilo verdim. Diyetisyenlere para lazım olduğu için bu dediklerim zorlarına gider diyor..
Diyetisyen mi hakli yoksa kız arkadaşımmı?
Cevapla