Biz kadınkar neden yıllardır zulümdeyiz?

Başını kapatırsın yobaz derler açarsın yollu az modern olursu kapalı bilmem ne derler biraz özgür açık olursun daha beterini derler biz ne çektik böyle ya neden abi yok hocalar açıklar cennette huriler var ya kardeşim biz sizin gözünüzde neyiz ne?
Güncellemeler
1 yıl
Ya bir doru sordum burada bile erkekler kardeşim cevabını yaz git başkasının yorumunun altına neden yorup yapıuorsun amacın dikkat çekmek mi çekmiyorsun seni beğenmemizi mi istiyorsun hayır nefret ediyoruz adam gibi yorumunu yap defol git
Biz kadınkar neden yıllardır zulümdeyiz?
Cevapla