Allah sizi bu hayatta neye hazırlıyor sizce?

Ben hep yalnızlık ile imtihan edildim. En yakın arkadaş, anne , baba vs olmadı. Hep kendimin en yakın arkadaşı gibi davrandım. Bir sey basardigimda icimdej hala aferin kızım sana, aferin güzelim diyorum. Eger bir şey beni üzüyorsa ya da korkutuyorsa bir terapist gibi yaklaşıp normallestiriyorum geçecek diyorum , kendime sarılıyorum.

Her yere tek başıma giderim, çok mutlu ettiğini söyleyemem her seferinde tabi. Ama o kadar uzun zamanın alışkanlığı ki normali bu gibi geliyor.

Allah sizi bu hayatta neye hazırlıyor sizce?
Cevapla