Ben artık bişey demek istemiyorum sizce ne yapmalıyım?

Eşimin ailesiyle görüşmüyorum. Eşimi iki kere iftara tek çağırdılar gitti. Yine de insanlık bende kalsın Ramazan da bitmeden dedim

Dün eşime mesaj attım. Aileni iftara çağırmak istiyorum pazartesi musaitim onların müsait olduğu günde olur hazırlık yparim diye. O da herhangi bişey yazmad cevap vermedi.

Sizce ne yapmalıyım bundan sora?

Ben artık bişey demek istemiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla