AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Bence hiç estetik durmuyor sigara bayana erkeğe sigara içme eylemi saçma dumani çek birak saçma bence tabi erkek arkadaşımin sigara icmemesini isterdim yaninda kül koklamak istemiyorum onun kokusu varken
Dünyada kokabilecekleri milyonlarca parfüm varken, sigra kokmak niye?
Aşık olduğun zaman bunun hiç bir önemi kalmıyor bence
:D ben içiyorum , sevgilimin içmesi sorun olmaz. O içmiyorsa bırakabilirim de yani sonuç değişiyor
icmeyen cünkü o tadi kokusu iyhhh öpmem asla hele eline siniyo falan bana dokanmasin
Kokusuna katlanamıyorum. Astım başlangcı heralde. O yüzden içmeyeni tercih ederim.
ben içen erkekten hoşlanırım hatta o dumanı ceksın uflerken bende onun ufledıgı dumanı cekeyım :)
Gönül ister ki içmesin. Ama içiyor çare yok ne kadar içeceğini bilsin ;)
Ben icmiyosam o da icmeyecek. Gerci icse de kabul ederim. Benim değil mi hih
Astım krizinden bir de çocukluktan kalma bir nefret için icmemesi tercih sebebi
Içmeyen. Hayatını Kısaltmaya çalışan kokan adamı kim napsin
Sigara sevmiyorum Yanımda içmesin İlişki ilerlerse evlilik boyutuna gelirse bırakmasını sağlarım
Yupppiiii biraktim ben sigarayi sansim %40 artti galiba :)
sigara icmeyen erkek. bende kullanmiyorum. sigara kokusundan da cok rahatsiz oluyorum.
Bazılarına yakışıyor. Ama pis pis kokacak kadar da çok içmesin.
kokusundan nefret ederim ama bazılarının eline feci yakışıyo
bile bile kendime ve sevdiğime kötülük yapmak istemem😁
Icene karsi uzak icmeyene karsi daha yakin hissediyorum bende icmiyorum sigara icen insan itici geliyor bana
Ahbap afedersinde mal mısın bir kızın senin ölümünü erkene çekme kararını önemsiyorsun 😒
Benim sigara içmeme karışmıyorsa sorun yok. Ama içen kişiyle daha rahat olurum tabiki
Bazı erkeklerde karizmatik göründüğünü kabul etmeliyim ama benim sevgilim de içiyor ve hoş değil..
Sigara içen e napıyım yani ben içerken o da baksın mı beraber içelim
sigaranın kokusu kullanmayan bir insan için oldukça itici sağlık bakımından ve diş sağlığı bakımındanda hiç iyi değil
benim toza dumana alerjim var ve rahatsız oluyorum, sigara içenlerin ağzına ve üstüne bir koku siniyor ve içmeyen bunu hemen anlıyor sevmiyorum içmesin bıraksın
Içmeyen bana sağlığı için daha bilinçli ve özenli davrandığını hissettirir.
karşı taraf kullanmıyorsa kullanılmaması en iyisi çünkü içmeyen için tiskinç bir durum.. ama iki tarafta içiyorsa kokusu rahatsız etmez sanırım.
İçse daha iyi çünkü bende içiyorum şimdi o içmese benim sigara içmeme tepki göstericek en iyisi ikimizde içelim
karakter kişilik vs herşey tamamsa sigarayı mı sorun ederim içerse içsin
İcmeyen tercihimdir ama bazilarida icerken cok karizma oluyor ama ya :)
Bende sigara icen birisyiyim ama sigaranin insanı yucelttigini dusunmuyorum aksina kotu birsey fakat, bazi erkekleri de cok seksi gosterdigi tartisilmaz birsey
Valla buuk konusmak istemiyorum ama sigara içen biriyle olmaz. Gercekten sigara icenlerin nefesi bana berbat geliyor. Onlar konusunca biraz geri duruyorum o denli
Tabiiki de içmeyen daha iyi. Evet kesinlikle içmemesini tercih ederim
tabiki içmeyen ya o leş kokusu hele ıyy.. sigara içen erkekle öpüşülmez kolay kolay.
Icmeyem daha iyi biri yanimda sigara ictimi burnim tikaniyor.. ama eşim sigara kullaniyor balkondada icsede haliyle aliyorum kokuyu mecbur idare ediyoruzzz.. 1aydr birakckda bklm ins. (Pek umudm yokda)
Da ayrı yazılır:S
Napimm kimse bana trkce ogretmioo sen ogret barinenn :d
içmeyen erkek, içmeyen hatun...
içen sevgililerim oldu bazen. öpüşürken tütün fabrikasının kapısını yalıyomuşum gibime gelirdi a. q. :D
Ya icmeyen tabiki.. ben sigarayi biraktiktan sonra sigara kokusuna dayanamaz oldum icmeyene gercekten vok pis kokuyomus
daha kaliteli bir hayat yaşayan bir insanla yaşamak isterim tabi. Bile bile sağlıksız bir hayat yaşamasını istemezdim.
Bence hiç bir erkeğin eline bayanın eline yakışmadığı gibi alkol sigara yakışmaz kendimi baz alırsam ben bir dönem içtiğim için sevgilim olucak adamın da o sırada içmesini isterdim şu an da içmiyorum sevgilim içmesin
Icmeyen erkek daha makbuldur. Bir kul tablasiyla opusmek istemem
Tabiki sigara içmeyen erkek. Sigara içen erkek iğrenç öteki kokuyor; kültabağı gibi :)
Sağlığa zararı apayrı bir boyut ama erkeğin karizmasına karizma katıyo:)
içmeyen erkek tercihimdir içersede ne yapar ne eder bıraktırırım
bence içmeyen erkek daha iyi , çoğu kişiyi sigara itici yapıyo zaten
Sağlığı açısından içmesin ama içebilirde kendi tercihi
Sigara kokusundan nefret ediyorum. Sigara içmeyen erkek bir adım öndedir her zaman benim için.
Bence içen erkek çünkü içen erkekler daha sert ve yakışıklı oluyor :D :D :D
:D ne alaka
İçenler içmesine birşey demez sonuçta sigara kokusu rahatsız etmez ama içmeyenler içen birinin kokusundan rahatsız olur uzaklaşmak ister kısaca içen içmesini içmeyende içmeyen biriyle ilişki ister kokuyu vb kaldırma problemi
Sigara içen bayanlar kafa olur tıpkı sigara içen meslektaşlarım gibi.
sigara içmese daha iyi olur çünkü ben kullanmıyorum
Bende
Hiç sorun değil tabiki ağzı sigara kokmicak ve dişlerini sık sık fırçalamalı
ben sigara kullanmıyorum ancak o içsin ya kokusunu severım :))
ne farkeder bence içen erkek :D içmeyen erkeğin yanında ben içince tuhafıma gidiyo bide istediğini yap
Içmemesini isterim ama ondan daha önemli özellikler var onları tam olarak kiside görürsem sigara ertlerz sonra dan da bırakabilir çok sorun dgl:)))
Bir tarafta sigara icerken cok karizmatik gorunen serseri erkek var bir tarafta da sigara icmeyen saglikli ve sportif erkek var. Zor soru :/
ben içerim ara sıra ama içmeyen, sigaradan hoşlanmayan hatta. daha temiz, daha güzel kokan, daha hoş adamlar oluyor öylesi ekseriyetle
İçen erkek nefesimi keser... Cidden nefes almamı zorlaştırır leş kokudan. Çok rahatsız edici ve zararlı bir alışkanlık. kimseyi etkilemek için o temis akciğerlerini karartma.
Sigara içen erkekler daha cekici geliyor bana. Sigarami yaksin, bir sigara icelim dedigim an sigarami yakip uzatsin mesela. Eski sevgilim oyle yapardi yani :(
Içerim ölümüne keyfimin kahyası değil kimse, Istemeyene yol değil otoban yaptırım hade bakayım
içmeyeninden var bi' tane bende. oldukça memnunum. :/ asdf
Arada bir icsin aslanımm.. yakışıyor Onaa♡♡ havali oluyor :) tiryaki olmasn da