Arkadaşlar sıra arkadaşım ne yapmaya çalışıyor sapıkmı?

Arkadaşlar sıra arkadaşımın çantası ortamızda ve çantayı alırken eli bacağıma değiyor çarpıyor ve bu 4 kez oldu ben kotu bir şey yapmışım gibi bakıp sonrada bacağıma bakıp tövbe estağfurullah diyor

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar bende bir arkadaşıma söyleyip sıramı değiştirdim arkamdada 2 tane erkek oturuyordu ya benim kötü olduğumu düşündülerse
Arkadaşlar sıra arkadaşım ne yapmaya çalışıyor sapıkmı?
Cevapla