
Yat kalk yat kalk valla çok düzensiz. Sizde durumlar ne?

Yat kalk yat kalk valla çok düzensiz. Sizde durumlar ne?
Bende durumlar hep aynı zaten gece çalışıyorum gündüz yatıyorum gündüz saat 3-4 gibi uyanıyorum daha da uyuyamıyorum ondan sonra. Oruç tutmuyorum öğlenleri kalkıp sirke içiyorum tansiyona ve kolesterole iyi geliyormuş gerçekten faydasını gördüm tansiyonum 12'den aşağı düştü.
Eic için teşekkür ederim 🥰❤
genelde öyle oluyor mavi fincanli
ayak detayını inceden ama flu göstermişsin neyseki 😅
😀
Cevap
20Cevap
İster istemez bozuluyor ilk zamanlar bunun sıkıntısını çok çektim uyku düzenim oturana kadar
uyku düzenim bu aralar bozuk biraz maalesef
Bu yüzden arada bi yemeği halledip yatıyorum. Ara vermek zorluyor bazen.
Çok bozuldu. Ne zman uyuyor nezaman kalkıyorum ben bile bilmiyorum
Ramazanda en çok zorlandığım konu, uyku. Düzen değişiyor tamamen ama öyle ya da böyle bu ramazan da bitiyor, son haftaya girdik
Hayır, ramazan beni etkilemiyor
Bozukta lafmi... ağzımın tadi b. k yemiş gibi
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hop iftardayiz
İşten ötürü biraz.
Bozulmaz mı ya sabahları Zombi gibim geziyorum
Düzen müzen kalmadı😅
Evet bozuluyor
Oruç tutmuyorum, etkilemiyor
Hiç düzelmiyor ki bozulsun 😂
Sahursuz tuttuğum için rahatım uyku konusunda
Acayip düzensiz ve çok halsizim
Bende de çok bozdu ya
hayır benim ritmim bozulmadı
Perisan olduk
Evet bozuk
Tabi ki bozuluyor hemde çok kötü
3 e kadar uyumam 4 yatana kadar 6 oluyor
2 3 saat uyuyup işe gidiyorum çok bozuldu
Evet biraz bozuyor
Hiç sorma be kahveci
Evet bozuluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar