Erkeklerin kadınlara tavsiyeleri nelerdir?
Kızlar sizde kadınların erkeklere tavsiyelerini yazabilirsiniz?
Kızlar sizde kadınların erkeklere tavsiyelerini yazabilirsiniz?
Bir Nazım Hikmet şiirindeki veya Attila İlhan şiirindeki kadınlar gibi olun. Çoğu kadın uğruna şiir yazılmasını ister ama istiyorsanız da ona uygun olun, iyi hissedin kendinizi, çevrenize ışık saçın güzellik saçın. Ayrıca boy, saç, tip, göbek vb. dış görünüş özelliklerini kriteriniz yapmayın, bunlara "aşırı" derecede önem vermeyin. Çünkü bu özelliklerin hepsi gelecekte değişeceği için yanıltıcıdır ama karakter sağlam ise bir dağ gibi kalıcıdır. Hiçbir erkeğin kalbini karşılık vermediğinizi belirtmek için kırmayın. Tabi Bülent Arınç'ın dediklerine uymayın; gülün, eğlenin, edebiyat ile ilgilenin, kültürünüzü bilgi dağarcığınızı geliştirin ve her şeyden önemlisi duyarlı ve hümanist bir insan olun. Sizi seven erkeğin kalbini anlayın ve sevilmeye değer birisi olun :)
EİG bu çok güzel yazmışsın ama çok geç geldi :)
Yuzunuze nur gelmesini guzellesmesini istiyorsaniz max causa kremlerde degil vaktinde kilinan sabah namazindadir.
bu güzeldi teşekkürler :))
arkadaşım ne alakası var sana beş vakit namaz kılıp gudubetlikten ölen milyonlarca kadın gösterebilirim.
Adam namazında niyazındayım dememişki.. formülünü açıklamış.. tespiti doğru
kırmızı pantoln giyimeyin.
kaşlarınızı benden ince aldırmayın.
şimdilik bu kadar :D
hahaha güzeldi :) kızlara sakal bırakmayın diyolar küpe takıyolar saç uzatıyolar entresan :d
Cevap
47Cevap
Bekledigim spru işte buydun bakın kızlar şunu bir idrak edin yolda gidiypsunuz ve birisi durdurup merhaba sizinle tanışmakmistiyorım dedi nazikce ulan nolur tabi olur deseniz swvgiliniz yoksa bu kadar soguk olmayın sonra sevenim yok sevenim yok bir şans vermiyosunuzki sevelim anansımı satim bu play sadece yol degil kafe otobüs minibus vb gibi yerler
evet ama her tanışmak isteyene yüz verirsek yandık...
evet az çok profilden tipten kılık kıyafetten belli oluyor :) teşekkürler yorum için.
ablamız burada laf sokmus haberın olsun :d
@Hunterthemad çaktırma gızzz :Ddddd
özür dilerim :d
Kadın; olgun, masum, zeki, düşünceli ve vefalı olmalı ;) Ayrıca unutmayın bir adam kadına karşı karşılıksız hareket eder ;)
kesinlikle katılıyorum yorum için teşekkürler :)
olabilir :) herkesin görüşü kendine bişi diyemem saygı duyarım
Duygularınıza hakim olun bağlanmayın ciddi olmayan bir erkeğe hihi bile demeyin hakeden olana kadar elinizi kimse tutmasın bu ikisi yeter
aynen öyle gelecekteki eşini düşünüp ona göre hareket etmek gerek kadın/erkek ikisi içinde geçerli :)
abi kasıntılı halleriniz tirpleriniz beni öldürüyo dünya sizin değil bu dünya size kalmaz az yumusayın a. q. tamam sert olun asil olunda ukalalıkla asilliği karıstırmayın
evet arada ince bir çizgi var :)
bu arada bir erkeği dövmek asaglamak alay etmek istersende haberim olsun o siniri stresi üzerimde atabilirsin
Dişiliginizi kullanarak işinizi yaptirmayiniz! Bedeli var
dişilik değil kişilik kesinlikle katılıyorum :)
erkek ıcın kendınızı zor duruma sokup ona yaranmaya calısmayın basta neysenız sonrada o olun cunku ılerkı yıllarda artık sızde dayanamayıp ısteklerde bullunacaksınız rahatsızlıgınızı hemen dıle getırın bırıktırmeyın
l*n madem katıldın eic yapaydın barı sectıgın eic ye bak ya
Kızlar kendini çok zeki sanıyor ama kendinizi fazla zeki sanmayın dikkatli davranın sadece erkekler uckuru için yapmıcağı sey yoktur
pis varlıklar -_-
safmı ahahahahahaha işte buna gülünür :) kadınlar şeytandır hala saf olduklarınımı düşünüyorsun
Kadınlara: erkeklerin sizin gibi düşünmesini ve davranmasını beklemeyin
erkeklere: sadece onemsediginizi hissettirin
kadınlar erkekleri değştirmeye kendi istediikleri kalıba sokmaya çalışr evet bu güzeldi teşekkürler :))
yok parası olsun zengin olsun diyenler varya burdada var bunları istiyorsan en fazla 1000 dolar değerinde bir malsın gerçekten malsınız böyle düşünenler
aynen katılıyorum paraya tapan tipler kadın/erkek farketmez malın önde gidenleri.
parası olsn evi olsun ee sen ne yapıcan asalak şerefsiz bak sinirlendim allah böylesine huzur vermesin
yatı olsun katı olsun arabası olsun kmse sormuyo kişiliğini ahlakını yazık..
farketmez onlara kardeş bunlar boyle serefsız
Sevenlerenize şans verin her serseriye atlamayın yakışıklılığa tapmayın biraz anlayışlı olun milleti dış görünüşe göre yargılamayın
kendi adıma söliyim yakışıklılık 2. planda benm için ve kmseyi yargılamam dış görünüşüne göre ona bakılırsa erkekler daha çok yapıyo bnu :)
hanımefendi olun. gerektiğinde verin ayarı. kaf dağında takılmayın. herzaman bakımlı olun. bide espiri yapacak düzeyde olun. bide beni sevin l*n ! ayıp yahu. D ,
dünya şuanda kızların üzerine kurulu bunun farkındasınız ama erkekleride düşünün biraz bazılarınız haddinden fazla özgüvene sahip takılıyo bence bu çok yanlış ve bir kız için çok itici
özgüvenle kibir arasında ince bir çizgi var :)
çizgi ince ya farkedemedim heralde :)
duygularınıza çok kapılmayın. mantığınızla hareket edin :)
evet ama biz duygusal varlıklarız kiii -_-
size yaklasmaya çalışan biz erkeklerin her birini tersleyip abaza damgasi vurmayin..
hepsi değil ama çoğu öyle çıkıyor malesef :(
en azından şans verin derim. her erkeğe önyargılı yaklasiyorsunuz. .
evet ama burada bile günde 50 mesaj geliyor her yaklasmaya calısana yüz verincede kasar damgası yeme gibi bir durum ortaya cıkıyor :)
bu konuda haksizsin diyemem ama orta yolu bulmak lazim kanaatindeyim :) çünkü merhaba dediğimiz kiz direk bb bye gibisinden direk tanimadan önyargılı davranarak haksızlık yapiyor.
aynen zaten az çok profilden tipten filan belli oluyor ne olduğu :) her erkeği aynı kefeye koymamak lazım. kızların güvenini kıran o abaza erkekler yüzünden düzgün erkklerde kaybediyo aslında.
evet şu an yaptığın yoruma kesinlikle katılıyorum. Umarım paylaşımını ve yorumlarınızı gören kızlar biraz olsun şans verirler bizlere :)
öküzün altında buzağı aramayın, hepimizin altında jeep var.
espri yaptı kertenkele vur kendini yerden yere ^_^
dürüst olsun yalan konuşmasın bana sadık olsun sevgi saygılı olsun
herkes aynı şeyleri istiyor sanırım :)
gerçek olan neyse onu söylerim ben
Erkekler önce tanısıp oynasıp sonra erkek adım atınca arkadas gözüyle bakıyorum demeyin artık
çok fazla zırtpırt nerdesin ne yapıyorsun demeyim yalancı birine dönüştürüyorsunuz bizi
evet aslında yalana itiyoruz baskı altına alarak ama seven insan kıskanır karışır :))
Bir erkekle evlenmek istiyorsan yoldan geçene ver. Bir adamla evlenmek istiyorsan kimseye verme.
aynen incee çok ince ;))
teşekkür ederim
Bıyıksız sakalsız dolaşın lütfen rica ediyorum annenize annanenize babannenize halanizada söyleyin dikkat etsinler. gorunce kusuyorum
Aradığım kriterlerde olduğuna inandigim bir kadına sadece şunu derim;
"Net ol, alacali konuşma benimle"...
Sizofren sen de oku
okudum ve onayliyorum:)))
Dr sana da geçerli bu sözüm:)
@kralicenurr
bazı kızlara seslenıyorum yuzunuze surdugunuz fondatenın dozunu kaçırdıgınızda gasılhanede yıkanan merhumlara benzıyosunuz...:)
Her zaman yakışıklıya bakmayın sonra üzülen oluyorsunuz ;)
yooo genelleme yapmayalım ben mesela tipsizlere bakarım genelde çirkin olsun benim olsun yüzüne bakılsn yeter :)
Bence yani kararktere bakın az adam gibi adam bulun yvsaklarla konusmayin bile egolu insanlarla
Egonuzu dusurun biraz bilinmez hint kumaşı değilsiniz
Allahın sözlerini dinlemeyen bizi mi dinleyecek
Yok hiçbir tavsiyem
Ares'e trip atmayın o size güveniyor =/ @tugce_
Trip diyince akan sular durur kardeş gülü seven dikenine katlanırmış tribimize bari katlanıverin :D
@tugce_ Zamanla o da olur :(
@tugce_ Güldüğün zman belki...
@tugce_ Gıdıklayayım mı asd
Savurgan olmasınlar şıp sevdi olmasınlar seçeceği kişiye ihanet etmesinler
erkeğe güven olmaz aklıı olun
ahahah bunu bir erkekten duymak :)
neden şaşırdın ki insanın kendini bilmesi lazım
Az konusun.
Her seye laf etmeyin.
sizde 1 kere sölediğimizde anlayın 10 defa tekrar ettirmeyin.
Ölmüyorsa susun.
Onu diyorum
Dar Giyip de Sokaklarda kdurtmayın Bizi
kudurmaya yer aramayın :))
Be Kurban Olduğumun Gizli Kullanıcısı.
Dar Taytın İçinde Sağlam Bir Popo,
İnsan Dayanamaz Olsa Bile Homo,
Hem de Yukarı da Sallanıyor İkizler,
Hangi Erkek Görde Durup Onu İzler :(
Sarışınların asla esmerlerden üstün olamayacagını unutmayın şarışın kızlar. Esmer candır gerisi heyecandır. Yerinizi ii bilin :)
hahahaha sarışın kıza çarptın bak eksiledim bile :D
:D ben sözümün arkasındayım esmerlerim bnmmmmm :*
zevk meselesi :)
Tabi bu sadece bir espriydi :)
güzel söz :)
:)))
Kollarında kıl olmasın. Tiksiniyorum...
kıskandırmayın bizi. ayar oluyoruz.
Yok tavsiye falan. Dinlemiyorsunuz siz.
kafanıza göre yaşayın..
derken? her kafamıza eseni yaparsak ohoooo ::)))
Temiz olun kadinlar
peki sizde temiz olun çoraplarınızı salonda bırakmayın koltuk aralarına sıkıştırmayın :))
O daginiklik :) ben temizlikten bahsediyrm amma :)
Sakal bırakmayın
hahah sizde küpe takmayın, saç uzatmayın ve renkli pantlonlar giymeyin -_-
Az konuşun yeter
hahaha o imkansız işte :D
Biliyorum :/
Guven
güven en önemlisi zaten :)
bıyık larınız kesin :D
Gözümü doyur yeter :D
namaz değildir.
Bakımlı olun
o kadarmı :)
Dahası bende:)
Tayt giymeyin
Tayttan nefret ediyorum ! :D
Giyince ayakta boşalıyorlar işte yokluk :D
adam olun len...
oluruz lenn :D
Odundan sabun olmaz.
akıllı olsunlar
Edepli olsunlar
Olgun olun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar