Aile evinde kendimi yük gibi hissediyorum, nasıl geçer bu acı 🥺?

Kardeşlerim de var ama onların hiçbir şey umurlarında değil ben yemek yerken bile zorlanıyorum sanki hakkım yokmuş gibi annem bana böyle hissettirdi hep, artık o kadar az yiyorum ve içiyorum ki sağlık problemlerim oluştu ve kilo verdim hep dua ediyorum atanırım da kurtulurum bu hayattan diye hem yükleri kalkar omuzlarından sizde bana dua eder misiniz bu mübarek günlerde 🥺

Aile evinde kendimi yük gibi hissediyorum, nasıl geçer bu acı 🥺?
Cevapla