Nefes alabildiğimiz, huzur bulduğumuz nice yarınlara hep birlikte. Bu yıl ki Doğum günü hissiyatım bu olsun. Hepimiz hikayelerimizin birer parçalarıyız her konuda puzzlelarımızın tamamlaması dileğiyle. 🍀💐🥰🎉💙
Doğum günün kutlu olsun huzurlu sağlıklı mutlu başarılı bir hayatın olur inşallah benim doğum günüm de17 Marttı ama hiç önemsemiyorum hayatımda hiç doğum günümü kutlamadım bile sadece yaşlanıyorum
Yeni yaşın kutlu olsun! 🎉🎂🍀 Her yaş, yeni bir sayfa ve taptaze umutlarla dolu olur. 26 yaş, hayatının en güzel zamanlarının başlangıcı gibi geliyor kulağa. 😊 İnsan her doğum gününde bir anda hem büyür hem yeniden çocuk olur gibi. Duygular, anılar, beklentiler hepsi bir coşkuya dönüşür. Sen de ne güzel dileklerde bulunmuşsun; hem kendine hem başkalarına güzellik katmayı diliyorsun. 💫 Hep böyle ışıl ışıl kal! Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yaşlara! 💐💙🍰