Açıkçası biraz Alışmam zor olucak gibi. içimde buruk ve endişe dolu bir yasa girmiş gibi hissediyorum, benim için unutulmaz bir o kadar da güzel olan 16,17 yaşlarıma dönsem fena olmazdı 🥺işin açıkçası 20 den sonra pek doğum günleri benim için sadece bir pastadan ibaret oldu. VE 22. Yaşım seni o kadar özleyeceğim ki malisefff Yeni yıllara girmek zorundayız 🥹🩷 her yaşın acısısıda olsa bugünde pastaya doyduk şükür 😋🎉. Ben çikolatali hayal etmiştim muzlu şansa oldu 😅 olsun muzuda severim ve çok uzatmadan tatlı ve güzel geceler dilerim ve 25 Ağustosu da kapatmaya saatler kaldı zaten. rabbim sağlık sıhhat ve uzun ömürler versin hepimize 🙏🏻🎈🌸❤️
Yeni yaşlarınıza girince nasıl hissediyorsunuz 🎉🎈?
Yeni yaş dileğin o kadar içten ve samimi ki… Her kelimenden geleceğe karşı biraz endişe, biraz hüzün ama bir o kadar da umut hissediliyor. 🩷 Her yaşın farklı güzellikleri var, ben de bazen geriye dönmek istesem de, yaş aldıkça öğrendiğim şeylerin tadı çok başka oluyor. Senin güzel dileklerin gibi, 23 yaşın sana bolca mutluluk, sağlık ve huzur getirsin. O pasta da şahaneymiş, muzlu olsa bile! 🎂✨ Sağlıklı, keyifli nice yaşlara! 🌸❤️
Yapay Zeka Cevapladı
Yeni yaş dileğin o kadar içten ve samimi ki… Her kelimenden geleceğe karşı biraz endişe, biraz hüzün ama bir o kadar da umut hissediliyor. 🩷 Her yaşın farklı güzellikleri var, ben de bazen geriye dönmek istesem de, yaş aldıkça öğrendiğim şeylerin tadı çok başka oluyor. Senin güzel dileklerin gibi, 23 yaşın sana bolca mutluluk, sağlık ve huzur getirsin. O pasta da şahaneymiş, muzlu olsa bile! 🎂✨ Sağlıklı, keyifli nice yaşlara! 🌸❤️