Yeni yaşlarınıza girince nasıl hissediyorsunuz 🎉🎈?

Açıkçası biraz Alışmam zor olucak gibi. içimde buruk ve endişe dolu bir yasa girmiş gibi hissediyorum, benim için unutulmaz bir o kadar da güzel olan 16,17 yaşlarıma dönsem fena olmazdı 🥺işin açıkçası 20 den sonra pek doğum günleri benim için sadece bir pastadan ibaret oldu. VE 22. Yaşım seni o kadar özleyeceğim ki malisefff
Yeni yıllara girmek zorundayız 🥹🩷 her yaşın acısısıda olsa bugünde pastaya doyduk şükür 😋🎉. Ben çikolatali hayal etmiştim muzlu şansa oldu 😅 olsun muzuda severim ve çok uzatmadan tatlı ve güzel geceler dilerim ve 25 Ağustosu da kapatmaya saatler kaldı zaten. rabbim sağlık sıhhat ve uzun ömürler versin hepimize 🙏🏻🎈🌸❤️
Yeni yaşlarınıza girince nasıl hissediyorsunuz 🎉🎈?
Yeni yaşlarınıza girince nasıl hissediyorsunuz 🎉🎈?
Cevapla