Ben üniversite ye gidiyorum 2005 doğumluyum üniversite 3 e geçicem ama diğer arkadaşlar onlardan küçüğüm diye dalga geçiyor neden?

Ben üniversite ye gidiyorum 2005 doğumluyum üniversite 3 e geçicem ama diğer arkadaşlar onlardan küçüğüm diye dalga geçiyor neden?
Cevapla