Son zamanlarda kendimi çok yalnız hissediyorum?

üniversite öğrencisiyim. kız kardeşimle aynı sınıftayız okuyoruz. bakıyorum kız kardeşim herkesle iyi anlaşabiliyorken ben bazen çok pasif kalabiliyorum. ve sosyal pilim hemen bitiyor. sınıfa ilk girdiğimde çok iyi de sonlara doğru yok yani. sınıftakilerde kardeşimle iyiler benle çok muhatap olmuyıorlar gibi hissediyorum. neden böyle? sorun bende mi? bende konuşuyorum bazen o ortamdan uzaklaşmak istiyorum kendimi dışarı atmak istiyorum.

Son zamanlarda kendimi çok yalnız hissediyorum?
Cevapla