Üstüme çok fazla geliyorlar?

benim bi manitam vardi bununda motoru vardi bi ara dışarı ciktik motoruyla geldi ben surmek istedim o da arkama bindi bende aşırı fazla kullanmayı bilmiyodum daha sonra trafiğe çıktık kırmızı ışıkta fren yerine gaza bastim ondeki araca çarparak kaza yaptik daha sonra maalesefki orada hayatını kaybetti bende iste omzumdaki ve kaburgamdaki kemiği incittim çocuk ölüncede ben gözaltına alindim ordanda mahkemeye sevk ettiler kaza bilerek olmadığı için ailesine sadece tazminat ödedim daha sonra asla karşılarına cikmadim simdi nedensizce cocugun kız kardeşi yazmis tehdit ediyor abimin kani yerde kalmicak falan filan diye napmaliyim?
Üstüme çok fazla geliyorlar?
Cevapla