Sizce hayatta erkekler mi kendilerini daha rahat ifade ediyorlar, bayanlar mı?

Benim tecrübe ve gözlemlerime göre kadınlar bu konuda avantajlı iken erkekler ise aksine dezavantajlılar...

Mesela;

Bir kadın mutsuz olduğunu güçsüz veya yorgun, belki de kırgın olduğunu rahatlıkla ifade edip sevgi, ilgi odağı olabilirken (istisnalar kaideyi bozmaz genel olarak böyle)

Erkekler bunları ifade edemezler, edince yalnızlaşacağını ve belki kötü ithamlara uğrayacağını tahmin edebilirler, insanların kendilerinden uzaklaşacağını da öngörebilirler.

Dolayısıyla toplumun bu manada erkeklere yüklediği sorumluluk bir tık daha fazladır zannımca

Siz neler düşünüyorsunuz?
Sizce hayatta erkekler mi kendilerini daha rahat ifade ediyorlar, bayanlar mı?
Sizce hayatta erkekler mi kendilerini daha rahat ifade ediyorlar, bayanlar mı?
Cevapla