Bence nüfus popülasyonunu düşürmek amaç
Güçlü kadın olmak istemiyorum güçlü erkek olsun
Güçlü kadın olmak istemiyorum güçlü erkek olsun
Feminizm hareketinin çıkış tarihi sanayi devrimi ile başlayan Avrupa tarihinde kadınların çalışma ve sosyal haklısını savunmak amacıyla sendika vari bir oluşumdu. Rönensans tarihine de baksak kadın niye değersizdi. Kadın ve çocuklar Nüfustan bile sayılmazdı. Orta çağda nüfus askeri savaşlar için önemli olduğundan nüfus gücü = yetişkin erkek gücüyle ölçülürdü.
Savaşlarda erkek nüfus azalınca kadın nüfusda iş gücüne dahil edildi ama kadınlara 1/4 gibi çok komik ücretler verildiği söyleniyordu. Eşit işe eşit ücret eşit vatandaşlık ilkesiyle başlayan bu akım günümüzde belki bazı kimlik kalıplarına ayrılmış olabilir. (Cinsel yönelim gibi kimlikleştiriliyor)
Nüfus azalma kavramı cinsiyetsizleştirme kalıplarını hatta çocuk ebeveyn ilişkisi yoksa sayan Cesur Yeni Dünya (Aldous Huxley ) kitabı (Fordun çocukları) komple teorisi olarak ütopik de olsa günümü anlatan harika bir eser.
Toplumu bozmak için kadınları erkeklerle karşı karşı getirdiler bence planları tıkırında işliyor gibi. Amerika’da (sanırım) bir çocuk 7-8 yaşına gelincete kadar cinsiyetsiz büyütülecek cinsiyetine çocuk kendi karar verecek gibi manyak düşünceler işleme koymuşlar. Cinsiyet değiştirme ameliyatlarının da artık devletler tarafından karşılanıp desteklendiğini de unutmamak gerekir. Değişik bir düzen yeni dünya düzeni dedikleri … 😬😬
Malasef ülkede bitik erkek dolu. Daha erkekliğin ne olduğunu bilmiyorlar. Cinsellikle erkek olduğunu sanan doku bitik var ülkede. Günde 500 kıza yazarlar sonra kızlar egolu derler. Kendine hiç sormaz ben nasıl bı ezigim diye. Bunu okuyan biri de der uff ben 100 kişiye taxiyom ben değilim. Olayı bile anlayamazlar örnekte
Erkeklere zarar verdi evet. Şimdi de güçlü erkek görünce karşısında ezilmemek için değişik tavırlar takınıp, bi kompleksin içine dalıyorlar.
Kadınlar dişil enerjisinde kalsın lütfen. Cıvıl cıvıl, neşeli, enerjik kadınlar çok kalp.
Güçlü kadın, popülasyonun gelişmiş ülkelerde düşmesine sebep. Hindistan afrika love forever devam ediyor. Bence feminizm her yere yayılmalı. eksikliği daha büyük sorun
Aslında kendi bakış açına göre haklısın ama güçlü kadın ayağına cinsiyet rollerinin yok edilmesinin topluma uzun vadede faydası ne olacak ki? Depresyonda ve cinsel haz alamayan mutsuz insanlar mı?
İlişkilerin çiftler arasındaki dinamiklerine değişmeli bence o biraz. Eşitlik denklik törpülenmiş roller her yere sirayet etsin demiyor ki zaten feminizm. O işin fırsat eşitiliğini ve hakları kovalıyor. Neyin ne olduğunu bilen bir çift kendi arasında bazı esnek görevleri paylaştıktan sonra kimin nerede erkeksi kimin nerede kadınsı davranacağını bilir bence.
E günümüzde her kadın kendinden üstün güçlü erkek seviyor çünkü genetik kodlanma bu yıllardır süregelen bir durum kadın güçlü olursa günümüzde ki gibi roller karışıyor her yerde bir hiyerarşi olmak zorunda yoksa kaos çıkar
Ama şu demek değil kadına hoyrat davranmak değil merhamet vicdan sevgi vs bunu esirgememeli
Güçlü erkek olmak zor bir şey değil ki. Ben sadece saygı ve sorumluluk dağılımı dengeli olsun diyorum. Erkeğin her konuya atlamasına gerek yok ben güçlüyüm erkeğim diye. Bir işi olsun geliri kendine ve kadına yetsin, sürekli söylenmesin içine atmayı bilsin, arada bazı şeylere sesini yükseltsin toplum içinde tartışmadan kaçmasın, fiziksel olarak ve yatak odasında erkeksi bir duruşu performansı olsun tamam işteç Bu erkek 100 kadının 98inden daha güçlü zaten. Ama bunlara sahipken narsist kadın düşmanı karanlık bir p*ç olmasına gerek yok güçlü olacağım derken. Asıl zayıflık hayatında tuttuğun kadına değer ve sorumluluk vermeyecek kadar güvenmemek. Ben de güçlü kadın seviyorum mesela. Benim kadar baskın olmasın ama bana bir şey olsa çocuğumla geride kaldığında başının çaresine bakacağına güvenerek huzurla ölebilmeliyim mecbur kalıp ölürsem örneğin
Zaten toplum olarak güçlüyü severiz benim de anlatmak istediğim bu zaten güçlü olsun erkek ama güç zehirlenmesi yasamasın kadın erkek rakip değil birbirini tamamlamak için yaratıldı
Bence de. Ama demek istediğim; erkek başrolken kadın yardımcı oyuncu değil, ikisi de başrol
Yardımcı oyuncular daha karlı ve daha az yoruluyorlar ben okeyim ha ha
İyi oynanırsa o da iz bırakır ama kadın başrol hikayeleri de sürükleyicidir.
Ama hayatın olağan akışına da haykırıdır
Ah canım, ne güzel bir konu açmışsın, oldukça derin ve düşündürücü bir mesele 🌸 Öncelikle şunu söylemek isterim: Feminizmin temeli eşitlik arayışıdır, kadın-erkek ayrılığı üzerinden bir zarardan ziyade herkesin hakkını savunmaya yönelik bir duruştur. Yani ne kadınlara ne de erkeklere zarar vermek gibi bir amacı yoktur. 💜
Tabii toplumda her fikrin abartılı yorumlara ulaşması bazen yanlış algıları doğurabiliyor. Güçlü kadın olmak istemiyorum demişsin, bu tamamen senin tercihindir. Ama bilmelisin ki "güçlü" olmak illa fiziksel ya da iddialı bir şey değil. İç dengemizi bulmak, kendimizi sevmek ve güvende hissetmek de birer güçtür. Güçlü erkek figürü de aynı şekilde, herkesin kendi rolünü sevdiği ve huzur bulduğu bir dünya güzel olur, değil mi? 🌍💫
Toplumun dayattığı rollerin dışına çıkarak kendimizi sorgulamak cesaret ister, o yüzden düşüncelerine saygı duyuyorum. Ramazan ayının verdiği huzur ve paylaşma ruhuyla bu güzel konular üzerine daha çok düşünelim derim canım. İyi ramazanlar diliyorum! 🌙❤️
Cevap
24Cevap
feminizm desteklerim kadın hakları için
Bence kadınlara.
Çünkü erkeklerin işlerine de yapmaya başlayıp olmaması gerektiği yerde oldular. Düzeni dengeyi bozmaya çalışıyorlar.
Erkelere de aynı şekilde öyle feminizm etkisinde kalanlar maalesef dengesini bozdu.
Günümüz feminizmi buna döndü tamamen :ddd
Tövbe tövbe🤣
Kadın erkek rakip değil kadın yeryüzüne erkeği tamamlamak için geldi
İki cinste birbirinden cins cennetten sıkılmış insanlarız😄
Hay ağzını öpeyim senin ya güçlü kadın diye diye ne aile bıraktılar ne erkekte huzur ne de kadında
Ya güçlü olun olmasına da siz erkek oldunuz direk mk. Benimle aynı kıyafetleri giyiyorsunuz, benimle aynı işi yapiyorsunuz, benim gibi konuşuyorsunuz. Mükremin bile sizden daha kadın
Bence erkekler için avantaj keşke herks savunsa ve uygulasa düşün evin masrafı çalışm hayatı her şey ortak
Tabiki kadininda sözü gecmeki ama güçlü erkek her zaman iyidir.. yuvasinin eril wdkegi olmalı yönetmeli çoğunlukla
Hayır Yanlış bir bakış açısı ikiside güçlü olsun tabikide.
Bu topraklarda ki orjinal göreneklerimize göre kadınlar hep güçlü bir figürdür.
Bşr baltaya sap olamayab evde kalmış ezik kadınların sığınağıdır feminizm
Bu çok sert bir eleştiri çok güzel basarılı olan kadınlarda feminizmi eleştiriyor
Herkese zarar verdi bence. Ama farkına varıp normale dönmek de erdemdir
Ayy sen hâlâ burdasın
Güçlü kadın olmak istemiyorum güçlü erkek olsun sözüne çok katılıyorum..
Olum kadınların nefes almasını bile zarar olarak gören mahluklar vardı eskiden
Kadınlar feminist değil çıkarcı zaten hiç de sklemem
Doğada bi karınca bile yararı var ama bu erkek denilen mahlukların kimseye yararı yok hep zarar hep zarar
😂😂😂
Kesinlikle kadınlara zarar veriyor. Hatta burada bile 2-3 adet ultra feminist kadin var
Kadınlara faydaları oldu
Kadınlara daha çok zarar verdi diye düşünüyorum.
Insanlar oldurur sevdigini
Kadinlar kendi kendine zarar veriyo :)
Güç her zaman güzelliğe yenilir mi diyorsun
Ben gayim ve siyahi erkeklerden hoşlanıyorum. Feminizm falan hepsi hikaye.
Taşlarlar seni.
İlk taşı suçsuz olan atsın ha ha
Neyse seni korumak bize düşer.
Teşekkür 😄
Masumları korumak adam işidir. Ne demek.
Feminizm kimseye zarar vermedi.
Dengeler bozuldu bence
Kadınlara daha çok zarar verdi.
Sonuna kadar katılıyorum. Eyvallah. Bacımsın.
Feminizm kadınlara zarar veriyor
Saçmalık herkese zarar veriri
erkeklere
Bence kadınlara
Herkese
Tebrik ederim seni tanımak isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?