Uzaktan bakan erkek tanısınca neden tanımamış gibi davranır?

Uzun zamandır bana bakan biri vardı bugün de çocukla tanışma fırsatı oldu arkadaşlarım tanıyor çocuğu arkadaşım dedi ki siz karşılaşıyormussunuz filan aa öyle mi dedi sanki hiç bakmıyormuş gibi sonra da benim bölümü vs sordu bu canım ne diye böyle yaptı normalde ağzını açıp bakardı

Uzaktan bakan erkek tanısınca neden tanımamış gibi davranır?
Cevapla