AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Utangaçtır
Abi yanında kız var konuşuyor benım yakına gelınce yüzüme bakma tenezzülunde bulunmuyor uzaktan sadece bakıyor ve bunca hafta gecmıs mutlaka dedıgım gibi bır etkılenme olmus olsaydı ondan yana gelirdı erkekler gelır çünkü bu ben bakayım istiyor ego tatmini mı yapıyor anlamıyorum
Büyük ihtimalle ilgisini çekiyorsundur ama senden utanıyor olabilir
Ama yanında kız vardı onunla gayet konuşuyordu
Bıgun merdivenden ındıgımi gördü dırekt bakısıni cevırdı neyse ben bakmadım sadece fark ettım onun olduğunu kızla dısarı cıkıyordu kıza kapıyı tuttu o geçti benım arkasından geldıgımın farkında bak yüzüme bakmadan kapı tutuyor 😂 5 6 sn oyle bekledi bakmadan gecmedım ama ksjsjsjsj
Çekinir yanlış bir tepki almaktan korkar
Hıc sanmıyorum ya yanında kız vardı gayet rahat konuşuyordu onunla
Hipermetroptur.
:D
Utanma duygusunu yaşar
Bıgun merdivenden ındıgımi gördü dırekt bakısıni cevırdı neyse ben bakmadım sadece fark ettım onun olduğunu kızla dısarı cıkıyordu kıza kapıyı tuttu o geçti benım arkasından geldıgımın farkında bak yüzüme bakmadan kapı tutuyor 5 6 sn oyle bekledi bakmadan gecmedım ama ksjsjsjsj
Senin onu tersleceğini ve herhangi bir şey söyleyeceğini utandığı için senden kaçıyordur
Ya yok garıp garıp davranıslar usnsnsj
Belki senden hoşlanıyordur bir türlü sana açılmıyordur bir insana bakışını anlatmaya çalışıyordur bazen insan sözleriyle duygularını anlatamaz yaptıklarıyla bakışlarıyla anlatmaya çalışır sen de bunu böyle gör
Ya oylr bir şey olduğunu sanmıyorum bır kere daha tanımıyorken soru sormustum yuzume bakmadan cevap verdi kalem istedi guya ıletısımsız anladım verdim teşekkür etmedi şimdi de bakıyor kapı tutuyor falaj yanı ondan hoslandıgımı anladın demekki egosunu tatmın etmej ıcın ilgileniyormus gıbi yapıyor
Kesinlikle anlamıstır ondan hoslandıgımı baktım bırkac kez cunku artık kestim de basta bakıyordum şimdi bakıyo mu bakmıyo mu gormuyorum o kafada bırı değil emınım
İlgisi ve senden hoşlanmayan bir insan bu kadar seninle uğraşmaz peki diğer kızlara sana yaptığının aynısını yapıyor mu hiç gözüne girdin mi böyle bir şey
Eğer ki sen ondan hoşlanıyorsun bunu adamakıllı ikiniz bir masada oturup dertleşip aranızdaki olan her ne varsa birbirinizi söyleyin daha fazlada kendinizi hırpalamayayın
Yanu o kıza da kapı tutmustu sınıfta sırada önüne uzanmıstı gıbi konuşuyordu gayet benım yuzume bakma tenezzülunde bulunmuyor uzaktan sadece
Saygıdan dolayı kuzen kapıyı tutmuş olabilir ama sen geldiğinde sana bakış açısı nasıldı önemli olan odur
Benım hoslandıgımı kesinlikle anladı buna eminim ama uzaktan bakmakla olmuyor o işler işte bende kestım bakışı
Sen çok haklısın ama işte ilk başta dediğim gibi utangaç biridir reddedilmekten korkuyordur ters bir şey söyleyip de duygularını incitecek düşünce de galiba o yüzden kendi sana açılmıyor ama ben şunu söyleyebiliyor diyim ki sana eğer sen ona karşı herhangi bir işlerin varsa gidip sen söyleyebilirsin
Ben soylemem boyle bir şey bakmıyorum bile hiç umrumda değil çünkü ben biliyorum ki bır insan gerçekten duygu beslıyrosa ya da bırseyı ısterse mutlaja ulasır bir şey yapar bu benım yapmamla olmayacak sadece ona değil hıc kımseye kımseye gıtmem ben. Bır kere o hatayı yaptım bırdaha olmaz.
Bazen insanlar bu kadar zeki olmayabilir maalesef ama eğer ki sen söyleyemiyorsun öbür kız arkadaşınızla konuşup aranızı o yapabilir
Jhfhjjjff biz cocukk muyuz ya kocaman insanlar olduk daha kendınden emın olmayan birine ben cok anlam yuklyorum sanırım açıkçası eğer kı bana bakışı gerçekten bir şey hissederek olmus olsaydı mutlaja bır yerlerde karsılasıyoruz konuşabilirdi yanında kız vardı ondan sonra bakışı kestım zaten çünkü benım yüzüme bakma tenezzülunde bulunmamjs bır insan ne dusuneyım
Özgüvensiz bir insan asla ne yaparsan yap sana açılamaz bana sorarsan sen ona yardımcı olabilirsin gidip sen onla konuşsan bu büyüklük ve küçüklükle bir alakası yok yapacağın şey erdemliktir onun için aranızda herhangi bir şey varsa bunu böyle bitirip atmayın
Ya neresi ozguvensız djdjjdjdjd
Adam tenezzul etmıyo dıyorum yüzüme bakmaya
Ben senden şunu çıkarıyorum ki sen onu çok seviyorsun o içindeki sevgiye biraz saygın olup gidip sen onu açıl
Ya ne sevmesi hhhjj hoslandım
Neyse bitti gitti daha gormıcem
Sen bu daha görmeyeceğim sözünü gelde külahıma anlat bana değil şu an için öyle yanıyor ki keşke şu an yanımda olsan diye biliyorsun
Yok be bkhffhjjf ben o yolları geceli cok oldu insanlardan kolay vazgeçıyorum
Bence bunu dudakların söylüyor ama kalbin soyledigini düşünmüyorum
Belki sana bakmıyor belkide şaşı
Yok yok bakıyor jdjdjdjsjsj
Umarım bakiyordur
Utanuyodur
Emınım ya bjjgffjj
Bu devırde utanan erkek kaldı mı bjghj
Adamın yanında kız vardı onunla gayet konuşuyordu yakına gelınce yüzüme bakma tenezzülunde bulunmuyor galiba cok anlam yukledım uzaktan bos bakıs atmakla olmuyor o işler
Ego tatmini yapabilirim😂
Cıdden sinir oluyorjm böyle tıplere
Bana da bakıyorlar gözlerime demek ki dikkat çekiyoruz bir şekilde:D bakana bakıyoruz fazla anlam yükleme.
Ya ben hoslandım şimdi çocuktan ama cok odun sankı hiç dunya görmemiş
Benım alt sınıfım üniversitede
Ama cıdden cok garip yanı
Bıgun merdivenden ındıgımi gördü dırekt bakısıni cevırdı neyse ben bakmadım sadece fark ettım onun olduğunu kızla dısarı cıkıyordu kıza kapıyı tuttu o geçti benım arkasından geldıgımın farkında bak yüzüme bakmadan kapı tutuyor 5 6 sn oyle bekledi bakmadan gecmedım ama ksjsjsjsj
Git konuş cesaretli ol biraz bir şey mi söyleyeceksin de ona hayır neden falan derse gözlerime öyle bir şey söyleyecekmiş gibi baktın da ondan sordum de bir de biz mi ayarlıcaz hoşlandığınız kişileri 😂
Ya bıde gecen ben sınıfta zannediyorum kı o çıkmış neyse kızla megerse sınıftaymıs bende arkamı donup bakıyorum gozum 5 derece mıyop gözlük yoktu o sırada rezkllık neyse esyalarımı bırakmak için oldugunu anlamışlardır kantıne gıtmıstım işte
Ok:D
Uaaa bu kadar mı,😂
Sana sırlar dünyasının kapılarını açtım o yeterli ilk aşamaya 😂
Kesin aşık
Hhahhahaha
Utanıyordur
Ya aptal mı ne utanması yanında kız var gayet konuşuyordu onunla ben merdivenden inerken gördü kapıyı tuttu yuzume bakmadan falan
Hayatım sakin ol, ben orada değildim olayı bilemem 😂
Heyecan yapıyordur
Utanıyor olabilir
Ya aptal mı ne utanması yanında kız var gayet konuşuyordu onunla ben merdivenden inerken gördü kapıyı tuttu yuzume bakmadan falan
Aşık aptal olabilir. Zamanla rayına oturur her şey
Aşık degılde hoslanmıs olabilir ya da kendisinin farkında ego tatmini yapıyor