İslamda kadınlar neden başörtüsü takmak zorunda?

Bakın mahrem bölgeleri anlarım. Ama ayak, saç, kol, boyun. Bunların kapanmasına anlam veremiyorum. Kadın neden başını kapatmak zorunda ya? Saç teli erkekte de var? Kol erkekte de var. Hadi bacağı anlarım ondan bile tahrik olanlar varmış nasıl bir dünyada yaşıyorsak artık. Ama saç teli? Neden erkekler kendi nefislerine sahip çıkamıyorlar diye olan bize oluyor ya? Neden onlar bize haram gözle bakmasınlar diye biz örtünüyoruz? Hayır bu da yetmezmiş gibi erkeklerde göğüs bacak bunlar hep serbest? Ama kadın peçe bile takmak zorunda. Burun, dudak, yanaklar bunlar bile haram. Ben anlayamıyorum. Anlayan atlatsın. Bu nedir ya? Resmen erkekler üstün tutuluyor? Resmen erkeklere binbir türlü ayrıcalık tanınıyor.
İslamda kadınlar neden başörtüsü takmak zorunda?
Cevapla