"Hiçbir yere sığamıyorum." deyip bunaldığınız oluyor mu?

"Sen de beni yaralama içimdeki ses çünkü; sana ihtyacım var."

En son ne zaman bunaldınız?
En son ne zaman bunaldınız?

#Brave 🙈🙈🙈

Güncellemeler
1 yıl
🤗🤗💕💕😘😘
Güncellemeler
1 yıl
😘😘😘
"Hiçbir yere sığamıyorum." deyip bunaldığınız oluyor mu?
Cevapla