İncel olarak fikirlerim saçma mı?

Kadınların erkekler arasında adil bir şekilde paylaşıldığı bir düzen istiyorum ne bir kadına ne de babasına bağlı olmadığımız bir sistem istiyorum ve bu sistem için de mücadele etmek istiyorum hayatımın anlamı buymuş gibi ama insanlar dalga geçer diye korkuyorum siz dalga geçer misiniz?

5 bin yıldır insanlar haritadaki hayali çizgiler için savaşıp ölüyor benim sevgili bulamıyorum diye bunu hayatımın amacı yapmam saçma olamaz herhalde.

İncel olarak fikirlerim saçma mı?
Cevapla