biliyorsunuz hadi yorumlar nerede nasıl kullandınız silahınızı
Kadınlık Cazibesini kullanarak avantaj sağlayan var mı?
biliyorsunuz hadi yorumlar nerede nasıl kullandınız silahınızı
Kaptan sen nerde soruyon ya bu soruyu;).. Bizim Türk kızının tek en iyi bildiği şeydir cazibesini kullanmak.. bir tek kocalarına kullanmazlar sinsiler...
sorularımda özel sorulardır kupon sorarım.
hani nik kız niki olsa her sorum en çok cevaplananlar arasına girecek ama bizde döneklik yok kız niki açmayız varsın 100 cevap geleceğine 3-5 gelsin sorun yok ;)
sonra 2-3 güne bakıyorum ok ilgi çekmiş kız nikli biri aynı soruyu sormuş cevaplar patlamış
yok usta sorun güzel ona bişey demedim;) Kızlara laf çaktırdım da anlamaz ki bunlar.. bunlara haftalardır laf atıyorum biride özel mesaj atıp ne diyon bacım sen bize yükleniyosun diye mesaj bilem atmadı bana... sorunun cevabı kızlarıızın genel hayat tarzı işte.. dış mihraklar bunlar..;)
bizde enflasyon var bilmiyorsun heralde kezban enflasyonu
cazibe kimm kullanmak kimm konu aslında derin baya
ulan epi topu bir avuç güzel var onlarda bu sitede değil bunlar kullansa nolcak bakkal hüsnü amcaya işler bunların cazibesi 1 kg un için
evet ben ! yaptım ama sor bir memnunmuyum? hayır.. ırıspı oldum çıktım :/
Cevap
0Cevap
Evet bazen gerekiyor kullanıyorum
örnek?
kasten degil ama avantaj sagladigi oldu
Beceremedim onu ben hiç ya :)
Evlilikte inş. Şimdilik nötrüm.
Evet çok kullanıyorum
vay özgüvenlimissss
Tabi ki
örnek?
Oek çok kez kendime beleş içki ısmarlattırdım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar