Kadın-erkek eşitliğini olumsuz yanları neler?

Senelerce feminizm diye tutturdular. Kadınlar artık hep çalışıyor, hem eve hem de çocuğa bakıyor. Haksızlık değil mi? Erkeklerinse tek işleri çalısmak. Kadın ve erkeğin eşit olduğuna cidden inanıyor musunuz?
Kadın-erkek eşitliğini olumsuz yanları neler?
Cevapla