Hemşire ve doktorlar arkadaş olabilir mi yoksa ast üst ilişkisinden dolayı belirli bir mesafe olur mu?

Yani doktorlar daha zeki kendini yetiştirmiş insanlar ve espri düzeyleride yüksek genelde. Bende fen lisesi mezunuyum arkadaş çevrem de o şekilde hani doktor diş hekimi vs vs ama ben çalışamadığım için hemşire oldum. Şimdi doktorlara hocam diyorum siz diyorum. Hemşireler beni o kadar sarmıyor doktorların ortamı daha sarıyor ama onlarada katılmam mümkün değil yani. Bide statü olarak kendime hala yediremedim bunu memnun değilim. Ama bırakmak da olmaz bu saatten sonra. İşe başladım zaten öyle yanii yanlış anlaşılma olmasın hemşireleri vs küçük görmek değil sadece ait hissedememek

Hemşire ve doktorlar arkadaş olabilir mi yoksa ast üst ilişkisinden dolayı belirli bir mesafe olur mu?
Cevapla