Kayınpederimin yaptığı hareket ayıp değil mi?

Dün akşam nişanlım ve teyzeleri evde toplanmislardi. Herneyse beni de davet ettiler fakat iş yerinden iftara gittiğim için gidemedim sonrasında kahveye gittim. İçeri girdiğimde erkekler masada iskambil oynuyorlardı. Kayinpederim ayağa kalkmadi zaten. hoş geldiniz dedi sadece. Ben el uzattım boş ver dedim takmadım. Dönüşte eve giderken tekrar yerinden kalkmadı görüşürüz diye ben dedim o hâlâ karta bakıyor. Sonra bakınca görüşürüz dedi. Nişanlım kızmış bu duruma. Arabada bana çok utandım ailem adına kusura bakma dedi. Eve gidince söylemiş babasına biz onlara gittiğimizde onun babası öyle mi yapıyor demiş. Sessizce dinlemiş sadece. Saygısızligim olmadı bugüne kadar. Fakat ailem varken başka yokken başka davranıyor. Sebebini anlamadım. Bu durumda nasıl davranmam gerek? 50 yaşında adam. O bize öğretmeli. Yoksa bu hareketi görmezden gelip normal mi davranmalıyım? Teşekkür ederim.

Güncellemeler
1 yıl
Güncelleeeedim
Kayınpederimin yaptığı hareket ayıp değil mi?
Cevapla