
Davulcu, telefon alarmı, ya da
Keşke sevgilim olsaydı sahura kaldirsaydi 🤪
Neyse kahve içeyim dertlendim yinesi😀

Davulcu, telefon alarmı, ya da
Keşke sevgilim olsaydı sahura kaldirsaydi 🤪
Neyse kahve içeyim dertlendim yinesi😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
keşke sevgilim olaydı ama yok hiç uyumuyorum ben :D :P
Bulalım ikimize de😀
bulalım ablam bekar kalmayalım :D
Tabi ya hemen 😀
:D <3
Keşke sevgilim olsaydı o uyandırsaydı🤪afiyet olsun 🙃
Derin uykuda zor kalkıyorum alarm flan fayda etmiyor
Yokki kaldiran😀
Darilirim bak 😀
Senin sevgilin var biliyodum
Kim dedi
Kimse sen yorumda yazmıştın ben kimseyle arkadaş değilim ki
Olabilir de her yazdığıma inanma
Hic uyumuyorum ki sabahliyorum çoğu zaman
Keşke keşke katılıyorum sana ☺️
kendim kalkıyorum bazen de kedi
Ben kendim kalkarim
kendim uyanıp kalkıyorum
Kimsem yok kendim kalkıyorum Allah bana yeter
Sahura kadar uyumuyorum
Davulcu kaldırıyor 😄
Uyumadan önce yiyorum… Uyursam uyanamam…
Ben kendim davulcuyum ama alarmla kalkıyorum
Önce davulcu sonra alarmım
Ayfon
Ben kaldırayım
Yaş kaç ki
Aga be üzdün şimdi
Uyumuyorum 🙂
Uyuyamıyorum ki
Babalottim
Ben kendim kalkigorum ya da hic yatmiyorum
yalnız yaşıyorumm
Telf alarmı...
Kendim
Arkadaşım
Annem yoksa ben zor
Erken yapiyorum
annem ahahah
Kimse
Sahur yapmiyorum
Çikooo kaldırıyorr
Telefonu mm
Yatarım ben