Erkekler niye hiç ev işine yardım etmiyorlar?

Biz kadınların çilesi niye bitmiyor ya? Evi temizle, yemek yap, sofrayı kur-sofrayı kaldır, çocuk bak, çamaşırları as-camaşıları katla, bulaşıkları yıka-bulaşık makinesini boşalt... Yorulduk artık... Erkekler de anca yan gelip yatsınlar... İyi ki bir çalışıyorlar. Öyle çalışmayı herkes çalışır. Ev işi bitmiyor ki... Bir kere de gelip ”sen yoruldun çiçeğim, ben yaparım” demiyorlar... Ne kadar sorumsuz ve vurdumduymazlar ya... Bıktım artık. Tiksinmeye başladım erkeklerden... Bunların zorluğu ayrı, birde dışarı çıkarken, yok şu kıyafeti giyme, yok şuralara gitme, yok şu saatte dışarı çıkılmaz... Birde dışarı çıkınca gözleriyle taciz ediyorlar. Başımıza bir şey gelecek korkusu da cabası... Keşke erkekler hiç olmasaydı... Dünya nefes aldırdı...
Erkekler niye hiç ev işine yardım etmiyorlar?
Cevapla