Arkadaşlar ben çevreme sürekli gülücükler gönderen biri olduğum halde işyerinde hiç arkadaşım yok. Nedendir sizce?

Yoksa herkesin zaten arkadaşı var diye mi benimle arkadaşlık kurmuyorlar

Arkadaşlar ben çevreme sürekli gülücükler gönderen biri olduğum halde işyerinde hiç arkadaşım yok. Nedendir sizce?
Cevapla