Zengin diye 50-70 yaş arası biriyle evlenir miydiniz?

Arkadaşlar kimseyi yargılamak için sormuyorum sadece meraktan soruyorum. Çok zengin bir adam var hadi erkekler için de sorayım çok zengin bir kadın var 50-70 sevgili böyle bir adamla veya kadınla olur muydunuz ve evlenir miydiniz? Ben cevap vereyim hayır. Bu arada paranın önemini reddetmiyorum çok önemli bir şey ama kaliteli vakit geçirmeyince O paranın bir anlamı kalmıyor yaşlı bir insan sizin enerjinizi kısıtlar görüntü olarak içinize hitap etmez para zaten hayatın kalitesini arttıran bir şeyken böyle bir durumda birini yandan kaliteniz artıracak ama deneyimsel olarak kaliteniz düşecek.

Zengin diye 50-70 yaş arası biriyle evlenir miydiniz?
Cevapla