Kendi hakkımda çok konuşuyorum nasıl bu huyumdan kurtulurum?

Yani hiç özelim yok herkese her şeyi anlatıyorum örneğin yurtta kalıyorum odadaki sorunlarımı sınıf arkadaşlarıma yani yakın olanlar tabi sınıftaki olanlarıda odaya anlatıyorum yani bir nevi sanırım herkesin arkasından konuşuyorum nefret ediyorum bu huyumdan nasıl kurtulurum bilmiyorum ailem hakkında da gereksiz bilgiler veriyorum. Allah aşkına nasıl durucam ben
Kendi hakkımda çok konuşuyorum nasıl bu huyumdan kurtulurum?
Cevapla