Üst kat komşu gürültüsüne hiçbişey yapamamak işkence değilmi?

Arkadaşlar üstteki bebe sanki Shrek in ayak sesleri gibi öyle gümbürtü yapıyor ki ev sallanıyor. Ben aşağıdan oklava ile vursam annem yırtınıyor, duvarı deldin diye, küfürler beddualar havada uçuşuyor. Hem ders calıs diyor hemde stresimi anlamıyor. Sakin kafayla kitap bile okuyamıyorum sinirden elim ayağım titriyor. Hatta bazen çocuk öyle gürültü yapıyor ki anam içerden bana bağırıyor deldin duvarı geeberesıce elin kırılsın diye yırtınıyor sonra odayı basıyor halbuki ben vurmadım kulaklık ile müzik dinliyorum. Düşünün yani ne kadar rahatsız edici. Bu durumda sizin tepkiniz ne olurdu
Üst kat komşu gürültüsüne hiçbişey yapamamak işkence değilmi?
Cevapla