Dişi olmak daima avantajdır. Bir yardim isterken, hic tanimadiginiz bie ortama girerken zor durumda kalirsaniz birisi vardir dimi?

Erkek olmak hele de bu ulkede daima avantaj gibi gosterilmeye calisilan oyle boktan birseydir ki, herseyi tek basiniza yapmak zorunda kalirsiniz. Ustelik hemcinsleriniz bile sizinle 250gr in icine girebilmek adina sizi satarlar. Bir disi yardim isterse etrafinda kendi hemcinsleri dahil karsi cins de kosa kosa gelirler. Fakat bir erkek zor durumda kalirsa kardesi ve ailesi disinda hicbir kimseyi yaninda goremez. Kadinlar magduriyet algisini oyle guzel yerlestirdiler ki, magdur olan erkek olsa dahi bunu dile getirirse prenses erkek vs gibi lakaplar takilir ayrica, karsi cinse hatta hemcinslerine saygida kusur etmeyen erkek daima pasif ve ozguvensiz diye nitelendirilir, bir karsi cinsi yataga atmak adina her turlu piclik ve o.. pu cocuklugunu yapan tipler rağbet gorup daima ozguvenli kendinden emin diye adlandirilirlar. Bunu tercih eden hemcinslerim vardi elbet fakat asla bu karakterin icine ben girmeyecegim...
Dişi olmak daima avantajdır. Bir yardim isterken, hic tanimadiginiz bie ortama girerken zor durumda kalirsaniz birisi vardir dimi?
Cevapla