Aile evinden nasil kurtulur insan ya, nefes alamıyorum?

30 yaşındayım, isim gücüm var ama İstanbul malum çok pahalı. Keza ayrı eve evlenmeden çıksam ailemle ciddi bir savaş vermem gerekecek cidden çok yoruldum bu yaşıma kadar kapı, cam indirmisizdir

Evliliğin zaten e sini duymak istemiyorum. Hiç evlenmedim, evlenmeyi de düşünmüyorum.

Çözüm olarak başka bisi gelmiyor aklıma, önümde çok yol var ama ben çok yoruldum ve beni yoran da ailen oldu, en kötüsü. Disaridakiler değil.

Aile evinden nasil kurtulur insan ya, nefes alamıyorum?
Cevapla