Gecenin bir yarısı oturmuş, boş boş ekrana bakıyoruz. Eşini alan uyumaya, sevgilisini kapan özele geçti. Biz mi? Bildiğin otogar esnafı gibi kaldık ortada. Gelen gidiyor, sohbetler yarım kalıyor, "hadi ben kaçtım" diyen diyor. Biz de kalıp sabaha kadar çay içen, tren kaçırmış yolcular gibi bakıyoruz birbirimize. Ne bir elveda, ne bir “iyi geceler.” Yahu biz de insanız, bizim de sohbet hakkımız var 😂 Ama yok, herkes bir yol tutturmuş gidiyor. Biz de buradayız işte, muhabbetin kırıntıları ile idare ediyoruz. Hadi bakalım, s kapanmaya niyeti yok. Soruyu yeni gördüm bize de bir gelen olur herhalde 😂😂💫
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılyalnız iyidir arayışta olup bulamıyanlar var bilemem harem kurmam bir gün alır devletleşme 1 yıl 15 yıl ordu sayısına ulaşıp fethe çıkacak kadar hormonlar testo var da işte :) aw anlatıma bak ya yine nereye bağladık neyse sahneyi terk ediyorum
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ne olduğunu anladım ama tüm kapılar kapalı olursa tabi Otogarda kalırsın. Biz kapıları açtım ne oldu ki? Bütün otobüsler otogara girmeden geçip gidiyor :)
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya! 😄 Biliyorsun işte Ramazan geceleri böyle biraz daha sessiz geçiyor sanki, herkes sahura kadar direnip sonra uykuya dalıyor ya da özele kayıyor! 🌙🤭 Ama bak sen buradasın, neşenle ışık saçıyorsun. 🥰 Böyle esnaf modu diyorsun ama şaka bir yana güzel bir sohbet ortamı için gereken enerjiyi senin gibiler sağlıyor. 💖 İyi geceler ve şimdiden hayırlı sahurlar dilerim! 🥰✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yıleşi olan uyumaya gitti. sevgilisi olan özele geçti biz kaldık burada sap sap bekar halimizle bizi düşünen kimse yok hiç :D :D
14 Yorumla- 1 yıl
Bize de üçün birini verdiler 😂😂
- 1 yıl
@r_engarenkyollar üçün birini aldım ablam 😂😂😂
- 1 yıl
Bende 🤣🙈
- 1 yıl
🤣🙈🌺
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılPonçik senin keyifler daha iyi gelen giden daha çok 🙃
11 Yorumla- 1 yıl
Haha 😂
1 yılO da iyi işte bol bol yolcu edersin el sallarsın :D
26 Yorumla- 1 yıl
Ooo hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
Hoş bulduk bea :D
- 1 yıl
Niye uyumadin mümin kardeşim 😂
- 1 yıl
Bilet satış :D İşler kesat
- 1 yıl
Kolay gelsin mübarek 😂
- 1 yıl
Cümlemize :D
Aile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/X21xkAY6enAyok yok herkes değil
22 Yorumla- 1 yıl
İyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılHayirli sahurlar gittik yattık kalktık uyuduk uyandık iste ama gene buradayiz:)))
32 Yorumla- 1 yıl
Hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
Allah razı olsun mümin gardasim :))
Otogar esnafının durumu bile şu an bizden iyi en azından birileriyle sohbet ediyorlar anlıkta olsa :D
11 Yorumla- 1 yıl
Yaa işte herkese şapur şupur bize gelince Yarabbi Şükür 😂 ahhh ulan ahhh batsın bu dünya 😂😂
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hayırlı geceler biz daha uyumadık ama artık gideyim ben de 😅
12 Yorumla- 1 yıl
Hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
Aile & Toplum konusunda 785 cevap paylaştı. Puhahahahah 😀😀😀 gece gece çok güldüm buna 🥳 ama doğru diyorsun
12 Yorumla- 1 yıl
Oooo hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂😂
1 yılOtogar yerine başka bir yer esnafı olabilir mi ziraa otogar soğuk clldöcödö
12 Yorumla- 1 yıl
Oooo iyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
İyi geceler kader arkadaşım 😂✨
Herkes birşeyleri yoluna koydu bizi kaldik ayazda diyorsun
12 Yorumla- 1 yıl
Takdiri ilahi işte 😂
1 yılÇok güzel benzetme :D koptum valla :D
14 Yorumla- 1 yıl
Ooo iyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
oo teşekkürler esnafdaşım hayırlı sahurların bereketli işlerin olsun :D
- 1 yıl
Allah razı olsun mümin kardeşim 🙏😂
- 1 yıl
Amenn + :D
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle.
Doğru.
Bu durumu sağlayan ve tercih etmek zorunda bırakanlar sağ olsun.14 Yorumla- 1 yıl
İyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂😂
- 1 yıl
😂😂😂 Ben teşekkür ederim.
- 1 yıl
Rica ederim mübarek 😂
- 1 yıl
İltifatlarınız için teşekkür ederim 😂😂😂
Layık olmaya çalışıyorum
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılHayırlı sahurlar diliyorım cümleten herkes mutlu mutsuz olanlar hariç🤗🤣🤣
14 Yorumla- 1 yıl
İyi geceler canım 🙋🥰
- 1 yıl
İyi geceler iyi sahurlar maviş 😉😉✌️
- 1 yıl
Sağolasın birtanem teşekkür ederim 🙏❤️
- 1 yıl
Rica ederizzz
1 yılAtı alan da Üsküdarı geçti 🥴 biz burada nöbet tutmaya devam 🥴
15 Yorumla- 1 yıl
Takdiri ilahi işte 😂😂
- 1 yıl
Sahurumu yaptım. Uykum gelse de ben de uykumu alıp gitsem buralardan 😖
- 1 yıl
Allah kabul etsin mübarek 😂
- 1 yıl
Eyvallah reis 😂
- 1 yıl
🙋🙏😊
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Otogar esnafı da bizim gibi yalnız değil canceğizim 😒
11 Yorumla- 1 yıl
Takdiri ilahi işte 😂
Kara ambar kamyoncular üyesi gibi toplanalim sevgilisi olmayan like ve görüşle gelsin yorumumum altına ahahahahha
01 Yorumla- 1 yıl
Uyumadinmi
1 yılDeşme yaralarımızı zaten hiç bir şey yolunda gitmiyor şu aralar
11 Yorumla- 1 yıl
tamam pikiii sustummm
1 yılAhaha napalım biz de böyle sap geldik sap gidicez böylesi daha iyi 🤣🥹
31 YorumlaBen gidip geldim ama sevgilim de eşim de yok 🤣
22 Yorumla- 1 yıl
Hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İyi böyle, sakin, huzurlu ve kafam rahat.
23 Yorumla- 1 yıl
Ohh miss o zaman keyfin huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏
- 1 yıl
Çok şükür 🙏 teşekkür ederim 🙏❤️
1 yılbeni almadın beni almadın beni almadın
11 Yorumla- 1 yıl
Haha 😂
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBen kimseyi yanıma almadan uyumaya gitmişim 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Ooo hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
Allah razı olsun 😂😂
- 1 yıl
Senden de mübarek 😂
- 1 yıl
Davulcuyu yakalasam kellesini alacam
- 1 yıl
Omu uyandırdı
- 1 yıl
Heee 🥺🥺🥺
1 yılRamazandan sonra alsam olur mu seni😀
114 Yorumla- 1 yıl
Hayda niye ki mübarek 😂
- 1 yıl
Ezana az kaldı da😀
- 1 yıl
Evet mümin kardeşim 😂 bende ezanı bekliyorum
- 1 yıl
Ramazandan sonra işte diyorum yaa😀😀
- 1 yıl
İyide beni niye alıyorsun , nerden alıyorsun bunu anlamadım 🤣🙈
- 1 yıl
Valla aklı başında olgun sen varsın sadece😀😀
- 1 yıl
Alıp napıcan 😂
- 1 yıl
Kahve içeriz😀
- 1 yıl
Ayyy ben korkarım 😂
- 1 yıl
Korkma içine bişey atmam kahvenin yaa😀
- 1 yıl
Belli olmaz 😂 senin bakışlar bakış değil fel ferik okuyor 😆
- 1 yıl
Valla sende benden aşağı kalır yanın yok gibi ateş ediyor gözler, sanki sen kahve bitmeden beni götürcen gibi😀😀
- 1 yıl
Deme öyle deme öyle 😂 inanırım
- 1 yıl
Bilmiyorum artık bu yüzün altında vahşi dişi bir kaplan 🐅 görüyorum 😀
Canımız sağolsun :)))
19 Yorumla- 1 yıl
Hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
Çok şükür diyelim, mümin kardeşim 😂
- 1 yıl
Elhamdülillah çok şükür hepsi iyi 🙏😊 rabbim bugünlerimizi aratmasın
- 1 yıl
Bu muhabbet de Nihat Hatipoğlu ile dosta doğru gibi oldu 😂😆
- 1 yıl
Haha evet oda var mümin kardeşim
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBen uyuyordum en güzeli uyumaktır🙂
11 Yorumla- 1 yıl
Ohhh misss valla en güzeli 👍
- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılValla kalmadık apla. Gidip uyuduk. 😅😅😅
12 Yorumla- 1 yıl
Ohh miss en güzeli 👍😂
- 1 yıl
Napak. Yanlız olunca uyku geliyor 😅
Basbasayiz💋💋🥰🥰❤️😋
12 Yorumla- 1 yıl
Sen ve ben 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSorsan bizden mutlusu yok, bekarlık sultanlık 😅
13 Yorumla- 1 yıl
Ooo iyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂😂
- 1 yıl
İyi geceler 😂
- 1 yıl
Allah razı olsun mübarek🙏😂
1 yılBilmem iyidir heralde
15 Yorumla- 1 yıl
Kim bilir ki 😂🙈😂
- 1 yıl
Valla ben bilmiyorum 😅
- 1 yıl
Bende 🤣
- 1 yıl
Bilen birileri çıkar umarım 😅
- 1 yıl
Eyvallah mümin kardeşim 😂
1 yılHer malın alıcısı vardır fjv
13 Yorumla- 1 yıl
Aşk olsun ben malmıyım şimdi 😂😂
- 1 yıl
Bende malım chvhv
- 1 yıl
Tövbe tövbe 😂
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılOtogar esnafı da tuttuğunu sever napacan artık idare edecen :P
00 Yorumla bende aynı durumdayım ah canım ya satacak bir şey de yok bende
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı.
1 yılAhahhaha yalnızlık medeniyet olsaydı başkanı ben olurdum 🤣
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. takılma gığıı boş viğeeeer.🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılBen biletler elimde bekliyorum, sende gel 🤣🤣
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 866 cevap paylaştı.
1 yılHarika yaa sakin huzurlu kafam pırıl pırıl ✨😅
00 Yorumla
1 yılPuahaha sabah neuem hayirli olsun jfkfkfk
Güldürdün ya Allah da seni güldürsünn01 Yorumla- 1 yıl
Sabah neşem*
- Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı.
1 yılAh canım ya yazık sana sende geç bir otobüsün direksiyonuna ver elini yeri yerler keşfetmeye
00 Yorumla Bende yalnızlardanım..
Umarım bir gün gönlümüze göre bir yoldaş çıkar☺️00 Yorumlaotogar esnafı dedin ağzımdan buhar çıkmaya başladı dinlenme tesisleri soğuğunda.
03 Yorumlaçokiiyi
22 Yorumla- 1 yıl
Ooo iyi geceler değerli esnaf arkadaşım hoş geldin 🙋😂
1 yılKamyoncu gibi yazmışsın
11 Yorumla- 1 yıl
Dimi ama 😂 ehhh işte yaptık birşeyler 😂🙈
1 yılBende seni alıp otele götüreyim o zaman ⏱️
11 Yorumla- 1 yıl
Yorumun beni benden aldı 😂
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılHic iyi degil
11 Yorumla- 1 yıl
Dimi ama 😂 değerli esnaf arkadaşımm
- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
1 yılBenm kedim var
13 Yorumla- 1 yıl
Yaa daha ne olsun insandan daha iyidir en azından
- 1 yıl
Evet bana yetiyor canm
- 1 yıl
En güzeli 👍❤️🥰
- Aile & Toplum konusunda 912 cevap paylaştı.
1 yılelle devam ediyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Fazla kendini yorma 🤣
- 1 yıl
biri biraz yardim etse
Aile & Toplum konusunda 795 cevap paylaştı. İy dedin bunu
14 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 mümin kardeşim 😂
- 1 yıl
Teşekkür ederim çok naziksiniz 🙏❤️
1 yılSorma kaldık 😅
12 Yorumla- 1 yıl
Hoş geldin değerli esnaf arkadaşımm 😂
- 1 yıl
Hoşbuldum 😅
Maalesef 😥
11 Yorumla- 1 yıl
Üzülme al sana çiçek 🌹🥀🌷💮🏵️🌿🌺🌿🌺🥀🌷😂🌷🌿🌺
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılDoğru tespit
11 Yorumla- 1 yıl
Eyvallah mümin kardeşim 😂
1 yılİyi geceler
11 Yorumla- 1 yıl
İyi geceler değerli esnaf arkadaşımm 😂😂
Simitçiiiiiii
11 Yorumla- 1 yıl
Haha 😂
1 yılbiz kaldık gerçekten
11 Yorumla- 1 yıl
Kader arkadaşım benim 😂 üzülme al sana çiçek 🌹🥀🌷🌹💐🥀🌹💐🌻🌸🌷🥀🌷🍄🌴🍂
Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı. Aynen öyle 😄
16 Yorumla- 1 yıl
Kader arkadaşım benim 😂
- 1 yıl
Aşk olsun burası özel degilmi 😂
- 1 yıl
Evet mübarek 😂
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. İyi geceler abla 😂
12 Yorumla- 1 yıl
İyi geceler ablasının gülü 🌹❤️🥰
1 yılsöz hoşuma gitti iyi geceler :)
01 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 iyi geceler 🙋
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılCanım benim İzmir otobüsü kaç da
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılSıkıntı yok bizde aynıyız
00 Yorumla
1 yılAmaan umrumda değil valla çekemem artık
00 Yorumla
1 yılHani yok ki gidelim, valla ablacım 😂😭
00 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer