Ailenizle sık sık tartışır mısınız?

Sık sık tartışmıyoruz ama arada yükseliyoruz işte birbirimize... bir de aynı evde yaşasak aramız bozulacak herhalde jckfkfkfkd

El itini övüyor benimkiler aslaninda kusur arıyorlar ya🙄 inanılmaz. Hayır işin ucunda haklı olmama rağmen her seferinde binbir şekle sokuyorum kendimi soğuk kalmasınlar diye.

Neyse neyse onlara canım feda..

Ailenizle sık sık tartışır mısınız?
Cevapla