Genç kızlar kültür konusunda neden bu kadar zayıf?

Arkadaşlar gerçekten erkeklere çocuk falan deniliyor da benim 14 yaşındaki erkek kardeşim şu an 20 yaşındaki bir kızdan daha kültürlüdür. Özellikle 16-24 yaş arasında inanılmaz bir kültür seviyesine düşüklük var. 19 yaşında bir kızın ben "feminizm ne gankaa" dediğini duydum. Yani bakın feminist olmak zorunda değil hatta feminizm karşıtı bile olabilirsiniz ama reşit bir kadın feminizmin ne olduğunu bilsin bir zahmet ya. fanusta, mağarada falan yaşamak lazım bilmemek için. Birkaç senesi var bir tane arkadaşımın kız arkadaşı bir konuşma sırasında 2. Dünya savaşı hangi yılda olmuştu 2005 falan mı dedi. Ya arkadaşlar gerçekten zır cahil olmak lazım. Bakın kırklı yıllarda desin tam tarih vermesin hadi bunu da geçtim 20 yüzyılda olduğunu bilsin ya. Hani erkekler çocuktur falan diyorlar ya böyle 30 yaşına kadar. Şu an 27 yaşındayım ama yani ben kadınlar 30 yaşına kadar çocuktur demiyorum Çünkü bu çocuklara hakaret olur.. Ben 12-13 yaşındayken 2 Dünya Savaşı'nın tarihini biliyordum ya.. Bu kadınlar utanmadan erkeklerin olgunluğunu eleştiriyor biyolojik olarak ortalama iki buçuk yıl daha erken ergenliğe girdikleri için oluşan saçma yargıdan dolayı.

Genç kızlar kültür konusunda neden bu kadar zayıf?
Cevapla