Üniversite okuyan kızıma mutfağı ve odanı topla demem yanlış mı?

Mutfağı topla ve sonra odana geç dedim o kadar dağınık ki odası herseyi tıkmış dolap içine soyunduğunu oldupu gibi yerde bırakmış ben mi toplamalıyım mutfağı hergün ben yapıyorum zaten bugün kızdım ve topla dedim çok mu üstüne gitmiş oluyorum?

Üniversite okuyan kızıma mutfağı ve odanı topla demem yanlış mı?
Cevapla