

Merhabadan önce
Merhabadan sonra
Hic düşünmezler insanlar bunu yapmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ben, kişisel çıkarlarını mutlaka başkaları üzerinden düşünmeyen, hayatın zorlukları içinde, kendilerine nasıl bakacaklarını ve en iyi şekilde nasıl ilerleyeceklerini düşünen, ama asla başkalarının çıkarlarını gözetmeyen insanların olduğunu düşünüyorum. Herkesin çıkarcı olmadığını söylemiyorum ama herkes önce çıkarcılığı düşünmez; böyle düşünmek büyük bir hata olur. Kimileri bu tarafsız yapıya zaten sahiptir ve kimileri de bunu zamanla, olgunlukla, deneyimlerle, yaşamla ve yaşamın kodlarıyla kurdukları ilişkiyle geliştirirler. Çıkarlar bazen boş hesaplardır, sonucun nasıl olacağını bilemeyiz, o halde gerçek yol, başkaları aracılığıyla çıkar elde etmenin yollarını aramadan, uyum içinde yaşamak ve daha kişisel şeyler düşünmektir. Herkesin kendine göre bir çalışma şekli vardır, ancak fedakarlık aynı zamanda bizim için neyin reçete edileceğine göre, bizim için iyi olana doğru hareket etmenin bir yoludur; bir ruh eğitimi ve bir zihin halidir.
Ya olaylara çok dar bir bir pencereden bakıyorum ya da senin bakış açın geniş. : )
Taa annemizin rahmine düşünce başlarız kendimizi düşünmeye, kardeşlerimize tekmeyi basıp 😂
Sonra büyüdükçe de annemize basarız tekmeyi acımadan, canı acır mı diye düşünmeden.
Tek derdimiz ezelden beri kendi midemiz.
İnsan doyumsuz bir varlık..
Okurken gülümsedim : ) ahaha..
çıkarlar ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi : )
: )
Akılları başlarına geldiklerinde veya sağlam bir kazık yedikten sonra galiba üstat
Öyle galiba üstat : )
Cevap
5Cevap
İnsanlar her zaman kendi çıkarlarını düşünür tek bir farkla bazı anneler herşeyden önce çocuklarını düşünür.
Anneler, iyi annelerin uzun ömürleri olsun.
İki türlü de düşünür merhabadan sonra çıkarlarının neye yönelik olacağını planlar
Vay be insanlar çok garip : )
insanlar önce kendini düşünür çıkarları uymayınca renklerini belli ederler.
Öyle galiba : )
Seçim yapmak zorunda kalınca
Olabilir dediğin gibi.
Herkes kendinden yana 😆😆
Ahahaha evet biraz öyle : )
Merhabadan önce düşünüyom ben ama sonrada olur 😅
Ahahah : )
Kaybedeceklerini anladıklarında
Mantıklı : )
her zaman ajsjj
her zaman
Olabilir.
Her zaman
katılıyorum
Her zaman
Merhabadan önce
her zaman
Her daimm
Her zaman
işine geldiginde
Her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?