Erkeğin fazla zeki olması iyi bir şey mi?

Bir çocukla tanıştım, çocuktan zeka fışkırıyor resmen. Kocaman bir sayfalarca makaleyi tek bir bakış atarak ezberledi ve harfi harfine söyledi. Matematikte aşırı iyi, bir sürü işlemi saniyesinde yapabiliyor. Aynı zamanda aşırı kültürlü. Yalan söyleme konusunda da baya başarılı, çünkü ona şakadan öylesine bir şey sormuştum ve çocuk 1 dakikadan az sürede öyle bir senaryo anlattı ki, dedim gerçek herhalde. Beden diline de çok hakim; birinin mimiklerinden, davranışlarından ne duygu geçirdiğini anlıyor. İlk yardım gibi şeyleri de biliyor. Ne bileyim en basitinden vücudumda şişlik çıksa nedenini söylüyor ve gerçekten de test sonuçlarında onun söyledikleri çıkıyor. Psikopat mı acaba? Yani bilmiyorum ya... Korkmalı mıyım? Fazla zeki olması iyi bir şey mi?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeğin fazla zeki olması iyi bir şey mi?
Cevapla