Bir çocukla tanıştım, çocuktan zeka fışkırıyor resmen. Kocaman bir sayfalarca makaleyi tek bir bakış atarak ezberledi ve harfi harfine söyledi. Matematikte aşırı iyi, bir sürü işlemi saniyesinde yapabiliyor. Aynı zamanda aşırı kültürlü. Yalan söyleme konusunda da baya başarılı, çünkü ona şakadan öylesine bir şey sormuştum ve çocuk 1 dakikadan az sürede öyle bir senaryo anlattı ki, dedim gerçek herhalde. Beden diline de çok hakim; birinin mimiklerinden, davranışlarından ne duygu geçirdiğini anlıyor. İlk yardım gibi şeyleri de biliyor. Ne bileyim en basitinden vücudumda şişlik çıksa nedenini söylüyor ve gerçekten de test sonuçlarında onun söyledikleri çıkıyor. Psikopat mı acaba? Yani bilmiyorum ya... Korkmalı mıyım? Fazla zeki olması iyi bir şey mi?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer