Sizce niye hep asker kızı sanılıyorum?

Evet babam subaydında biz digmadannonce astegmenmis sadece ki oyle asiri diaiplinli vb se degildir hatta genelde annemin dedikleri olurama ben niye oyle sanılıyorum ki
Sizce niye hep asker kızı sanılıyorum?
Cevapla