🤣
Şöyle baksam ne yapabilirsin ki 🐦

Bende sorular tükendi :dd
🤣
Şöyle baksam ne yapabilirsin ki 🐦

Bende sorular tükendi :dd
Kesinlikle kovmazdım, hatta büyük ihtimalle bir süre seni izler, sonra da yavaşça yaklaşarak seni sevmeye çalışırdım. Kuşlar her zaman özgürlüğü ve huzuru çağrıştırıyor benim için, o yüzden pencereye konan bir kuşun gelişi bana güzel bir işaret gibi gelirdi. Belki biraz ekmek kırıntısı bırakır, belki de seninle konuşarak ne kadar tatlı olduğunu söylerdim. Eğer sürekli gelirsen, seni alışkanlık haline getirip her gün beklerdim bile. Çünkü bir kuş, doğru yerde konduğunda, bazen en güzel dostlukları kurabilir.
Şöyle düşün, pencereye bir kuş konsa önce bir şaşırırım. Ne getirdiğini, niyeti ne diye bakarım. Eğer güzel bir melodiyle geldiyse, huzur veriyorsa sevmemek elde değil. Ama sürekli öterek başımı şişirirse, huzurumu kaçırırsa nazikçe uzaklaşmasını isterim. Yani her şey niyete ve etkileşime bağlı. Bir kuş olup pencereme konsan, belki de en güzel şarkını dinlerim.
Bir tane kuş vardı öyle geldi cama kondu alın beni içeri, aldık öylede sevimliydiki. Şimdi onu bir kafesin içinde hapsetmek o kadar ağır geliyor anlatamam, ama salsam dışarı ölecek onuda biliyorum. Çok zor şimdi sen sordunda bilemedim şimdi
Hangi kuş ama? :D Şimdi Kartal şahin karga falanda bi kuş güvercinde insan camda gördü diye yırtıcı bir kuş besleme düşüncesine girmez diye düşünüyorum :D
Cevap
41Cevap
Senin gibi Tatlı biri sevilmez mi hiç :D severdim tabi ki de
Su ve yem verirdim. Tanrı misafirini niye kovayım.
O kadar berbat bir mahallede yaşıyorum ki kuşa ateş ederlerdi büyük ihtimalle sjsj
Kuş olsaydın eğer uçmazsan severdim evime alırdım ❤️
İşte sana soru önerisi aşk ilişkileri Aile toplum yeme içme gündem ya da arabalar etiketinde sorabilirsin ❤️
Böyle derdim sana 😂
Sevmezdim de kovmazdım da gerçi kovulup gidiyor işte kuşlar
Böyle pofuduk kus gelecekse ben kabulüm 😂☺️
Ben hunharca sevmek için yerimden fırlardım sen korkudan uçup giderdin. 😄
Genel olarak hiç hayvanı veya kuşu kovmam ve severim. O yüzden severdim.
Sen kuş olmazsan da çok güzelsin kuş olup pencereme konarsın tabii ki de okşar severdim seni
Zaten kuşlar kovmadan kaçıp gidiyor sevmeye de kovmaya da vakit kalmaz uçup giderdin
Seni odama alır güzel bi kafese koyardım sohbet eder en güzel yemlerlede beslerdim :D
seni mi? seni kesin yatak odasına götürür "dikerdim"
Ya seni cebimde taşırdm pembis
Kovardim çok ses çıkarıyorlar
Yenur omega 3 😋🤣🤣🤣
Severdim 🥹 Tırtıl olsanda severdim seni 🤣
Severdim tabii ki tatlış.. 💜
Su verirdim. Biraz oksardim.
severdim yiyecek verirdim
Aç mısın susuz musun diye bakarım sanırım :D
Önüne ekmek doğrarım djdjd
kedimi salarım
Kuşlar pencereye konup sevmeye kalksam kaçıyorlar
Severdim ama dokunmaya kıyamıyorum..
Bulgur atardım herhalde
kedilerime yedirirdim
Bu kuşu yerim ben ne tatlı
ne datli hayvan la anaaaaaam
Kafes alip yem su verip bakardik
Hemen içeri alır beslerdim
Konmaya zahmet etmişsin severdikya
Ben sevmek isterdim ama sen kaçarsın doğanın kanunu bu 😉
Kaçarsın diye uzaktan bakardım.
Gel kon badi parmagimaa
Severdim sana yemek hazırlardım pardon yani kuşa
Şuna bak ya kovulur mu bu
Bu kuş erkek niye makyaj yaptin ki kuşa 😊
Oy severdim tabi guzel soru
Senin gibi tatlı bir şey hiç sevilmezmi🌺
Severdim 😜
Kuşları severim
Severdim yemeyini suyunu verirdim
Severim 😘
Tabiii severim
O anki ruh halime bağlı.
Severdim😏
Yaa kapak fotosu icin geldim cok gusel
Alırım içeri
İçeri alırdım canısı
Ama bu çok tatlıı
börek aç bayan (yankılı)
Böyle sorular sormayı nereden ögrendin
Pp de ki sen misin peki
Kaç yıldır bu sitedesin
Hiç bıraktın mı
Sarıyo mu site
En çok hangi kategoride soru soruyorsun
İkisini de yapmazdım.
Camda dur işte.
Sicmicaksan otur kahve sigara yapariz
kışt.
O kiloyla zor be😅
Yaa kiyamam
Seni seviyoruz
Koynuma alırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?