
Bunu gördükten sonra bir sene dişimi sıkma isteği geldi😅😅
Çoğu zaman düşündüğüm bir konu. Fırsatım olduğu ilk anda değiştiririm.

Bunu gördükten sonra bir sene dişimi sıkma isteği geldi😅😅
Çoğu zaman düşündüğüm bir konu. Fırsatım olduğu ilk anda değiştiririm.
Evleri daireleri dükkanlarida olanlar var Eskiden Sadaka tası varmış hayir yapmak isteyen sadaka taşinin icine birakirmiş ihtiyacı olanda ihtiyacı olduğu kadar alirmış
Cevap
24Cevap
hayır gelmez
Bu doğru olmasın lütfen yani yeni nesile bunu açıklayamayız
Sabaha kadar Ayasofya’nın önündeyim dilenmeye gidiyorum s*carim böyle ise
Tabi canım , Pazar araştırması yaptım shshsh komisyonları dahi versem 8. Ay sonra ev+araba winner
Selam, resmen kocaman bir servet edinmişler 😄.
Neyse gerek yok ya, ben işimden memnunum.
Dubai'de genelde iş insanları, çok ünlüler felan ev alıyor, artık nasıl bir servet edindilerse bilemeyeceğim 😄
@futbolmuhabiri
Hocam sizin güzellik şaka mıdır?
Teşekkürler 👍🏼
Rica ederim @futbolmuhabiri
Temiz kazanmak, para kazanmaktan daha önce geliyor benim için. Vereceğim bir hesap, çıkacağım bir huzur var. Allah rizka kefil.
Bizimki işin esprisi. Cok doğruu
Biliyorum tabi ki. Bu sözler kendime daha çok hatırlatma gibi.
🌷
Toplum olarak da ders almıyoruz yıllardır dilencilerin zenginlikleri konuşuluyor
Yok benim meslek değiştirme gibi bir düşüncem yok evde yatmayı seviyorum
Ben yapamam herhalde ya Onu yapmak bambaşka bir şey
Geçen aylarda meslek değiştirmeye karar verdim ama gözümdeki bir problemden dolayı daha başlamadan elendim aw.
Evet
Aklımızı niye karıştırıyon şimdi yaa… var mı bildiğiniz lüks kalabalık yerler… Oralarda mendil açalım… 🤣🤣🤣
Yedek meslek listesine ekledim heran her şey olabilir shjsjskjs 🤣🤣🤣🤣
Pek bilmiyorum ki meslek değiştirmek derken ne demek yani
Ülke insanlarının düşünce tarzını ne hale getirdiler :D
aşkoşunuz_ hemsom ne dersin bizde mi bu ise baslasak 😂😂
Geçen bende düşündüm biliyo musun 🤣
Ya yakalanırsak bide haberlere çıkarsak bu KS dekiler bizim dedikodumuzu yapar hemşom🤣
Al işte kariyerse kariye zenginlikse zenginlik ben buldum mesleğimi seninle yatıya da kalırız başka şehirlerde parayı kırarız 🤣
Alt taraftaki adamın yorumuna baksana yeni nesil öğrenmesin diyor çoktan öğrendik bile artık iş işten geçti 😂
🤣🤣🤣
Kamuda çalışıyorum bende işi bırakıp bu işemi girsem 😂😂😂
Evet terzilik yapmak isterdim ya da müstakil. bir eve sahip olup bahçesinde ekim dikim yapmayı.
Dilenci olmama ramak kaldı
Bilinçlenmeyen cahil bir topluma her şey müstehak😏 Bunlar sadece haber olanlar, yani buzdağının görünen kısmı...
Ya haber olmayanlar?
Halen yakalanmayanlar?
İfşa olmayanlar?
O kadar farklı sektörlerde bulundum ki kafayı yersin cv mi görsen 😬
Hemde nasıl hiç sorma ckcmfmdkgk
Sende o ışık var knka 🤪🤪🤪
Ahaha 😂 benden fazla kazanjrsan şöyle de bende bırakayım
Ahah 😂 ben kıyas ettimm leee sen değil
Hey Allahım 😂 ego değil yanlış anladın le benden fazla kazanirsan diyorum bende bırakır bu işi bende o ise girerim diye Didim
Yaparım böyle çılgınlıklar
Daha fazla para kazanacaksam evet :D
ay yok mesleğimi seviyorum
Haha işten çıkma isteği geliyor bana
senin meslegin ne
ne öğretmeni
Özel egitim disleksi otizmli cocuklar gibi falan mi
Dilenci ol bence Akbsjwbxjwbxjwxbx
Mesleğim yok maalesef
Vizyoner dilenci 😂😂
Dilencilik yapma fikri çık aklımdan
Gelir
Ne güzel bw
Yarın başlıyorum ;)
Değiştim zaten
Seyistim dilenci oldum
Evet
Harika
😬😬😬😬😬
Evet geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?