Bu insanlar neden benle hep dalga geçiyorlar?

Ya bir sorum olacaktı ben bunu son zamanlar daha normal anladım hani yaşça küçük insanlara şaka yapıyoruz ya bu tanıdığımım yarısı öyle bir ortama girince yaşıtım olsun büyüğüm olsun hep gırgır ediyorlar ortamda benden küçük olsa bile onlarla değil benlen ediyorlar sakin efendi birisiyim ama anlamıyorum bu durumu neden böyle yapıyorlar
Bu insanlar neden benle hep dalga geçiyorlar?
Cevapla