Erkeklere özgürlük ya kızlara/kadınlara?

Ya abi şaka gibi yaa. Bundan 1 sene önce o ailem olacak insanlar neymiş. Lisede kaldım diye bu saçma sapan huawei nin ekran süre kısıtlamasından koymuşral. Eve bi geldim bütün uyg lamalar için yarın tekran 15 girin yazıyor günlük 1.5 saat ekran sürem var!! Ya tamam ben neyse de ya abim. Abim 2 yıl lisede kalsın evdeki telwfonu yetmiyoemuş gibi internet kafelerden çıkmıyor, gece 1 de eve geliyor. Bana gelince? Türkiyede şöyle bir kafa yapısı var, kızlar evde ev işi yapar evcil hayvan gibi evde oturur, er🥧'ler özgürdür. Tamam teknolojiden kısıtlıyorsunuz anladık. Ya peki sosyal yaşam. En kötüsü arkla bi avm ye falan gidelim? Yok onada yok. Offf patlıyorum artık. var mı böyle bilen eden birisi taktik verin ne yapa bilirm?

Erkeklere özgürlük ya kızlara/kadınlara?
Cevapla