Rekabetçi kadınlardan tiksinen tek ben miyim?

Rekabetçi kadınları çok erkeksi, maskülen, feminist ve aynı zamanda erkek düşmanı buluyorum, üstelik birçoğu da sadist oluyor ve kadınlığını kullanıyor erkeklere karşı. Bu durumdan rahatsız olan tek ben miyim, Türkiye'deki kadınların çoğunluğu nedense böyle. Hatta Türkiye'de evliliklerinin azalmasının, nüfus büyümesinin azalmasının, doğurganlığın düşmesinin sebeplerinden birisi de bu bence.

Rekabetçi kadınlardan tiksinen tek ben miyim?
Cevapla