Kadınlardan tamamen soğudum artık, düşüncem de haksız mıyım?

Ya bakıyorum kadınlara, nerde iğrenç psikolojik sorunlu erkek varsa onları seviyorlar. İnsanlıktan çıkmış mağara adamlarına ilgi gösteriyorlar.
Ha diyeceksiniz şimdi sana bakmıyorlar diye ağlama vs. vs
Konu bu değil.
Ben kadınların insanlara bakış açısını ele alıyorum yani bir kadınla ideal eş ideal sevgili olmak için kötü olmak gerekiyor bir kadına göre. Hayata bakış açıları bu.
Benim de böyle düşünen bir kadın toplumuna karşı saygım yok oldu desem yeridir. Asla kadınların düşüncelerine saygı duymuyorum çünkü kadınların düşünce yapıları hiçbir mantığa uymuyor.
Erkekler beyni ile düşünmeyip bazen uçkur ile hareket ediyor o bile bir mantık.
Kadınsa kendisini öldürecek adamları seviyor

Bir kadın çıkıp beni beğendiğini söylese acaba nerde iğrençlik kalitesizlik yaptım da beni beğendi diye düşünürüm o derece.
Kadınlardan tamamen soğudum artık, düşüncem de haksız mıyım?
Cevapla