Evliyim ama evlenmeseydim hayatım nasil olurdu boşanma gibi düşünceler geliyor bekar zamanini özlüyorum. Bunun sebebi ne olabilir?

Evet neden

Güncellemeler
1 yıl
Mesleğimi elime alip evlenirdim mesela markette istedigim bi cikikatayi kocam almadi diye gozlerim dolmazdi mesela kendi oaramla alirdim gezip tozsaydim her yeri ozgurce yasasaydim mesela kafama gore ozgurce yasasadim mesela istemedigim hicbir yere gitmek zorund olmasaydim yaşasaydim hayati keşke belki bi başka bi ben olurdum daha mutlu bi ben olurdum...
Evliyim ama evlenmeseydim hayatım nasil olurdu boşanma gibi düşünceler geliyor bekar zamanini özlüyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla