Sitede ne kadar kendini bilmez insan var, gerçekten çok fazlaymış?

Sürekli soruya alakasız sataşma amaçlı görüşler payalaşan o kadar üye var ki, mesela soruya bir kendi fotoğrafımı ekliyorun hemen soruya alakasız fotograf yorumu yapıyorlar, kendilerini ne zannediyorlar? Böyle her karşılarını çıkanı yorumlamak gibi hakları mı olduğunu zannediyorlar? Gidip kendilerini yorumlasınlar, bir de ağızlarına geleni yazanlar kategorisinde üyeler var, tanımaz etmez sorusuna musallat olduğu adamı, ama ağzına gelen yorumu yapmaya devam eder, hepsine vereceğim tek cevabım var: "Ailenizdekilerle karıştırmayın her önünüze çıkan kişiyi!" Durup dururken tanımadığını birisine kötü bir şey yazanlar, o kişiyi tanımadığına göre demek ki ailesindeki gibi zannetiği için öyle yazıyordur.
Sitede ne kadar kendini bilmez insan var, gerçekten çok fazlaymış?
Cevapla