Şimdiki kadınların eril enerjisi sizce de çok yüksek değil mi?

Bide biz erkeklere diyorlar dişil enerjiniz yüksek kadın gibi davranıyorsunuz. Halbuki yalan tam tersi kadınlar erkek gibi davranıyor. Erkekler gibi çalışıyor. Erkekler gibi takılıyor. Misal bundan bir 5 10 sene kadar önce motor kullanan kadın sayısı azdı ama şu an çoğaldı. Aynı şekil çalışan kadın sayısı da arttı bu da evdeki rollerin değişmesine sebep oluyor.

Şimdiki kadınların eril enerjisi sizce de çok yüksek değil mi?
Cevapla