Kadınların dişil enerjiden uzaklaştığını düşünüyor musunuz?

Ben kendimden yola çıkarak şunları söylemek istiyorum;
Uzun zamandır her işi kendim yaparım, kimseye muhtaç olmayayım diye güçsüz gözükmekten korktuğum için her şeyi kendi başıma sırtlandım. Yeri geldi bir aile babası gibi kendi ailemin sorunlarını sırtlandım onlara kafa yordum yeri geldi arkadaşlarımın sorunları için kendimden fedakârlık ettim. Yeri geldi erkek arkadaşımın düşüşlerinde ona destek oldum ama hep benden gitti. şu an ise başım sıkışsa kimseden yardım isteyemez hâle geldim ki başım sıkışsa bile o halleder ya denilen kişi oldum. Bu beni hem mental hem fiziksel olarak çok yordu. Kendimi hiç kadınsı, çekici hissetmiyorum. Arkadaşlarıma bakıyorum prensesler gibi hareket ediyorlar her işini başkasına yaptırıyorlar ve çok naif, kırılgan, dişiliğinin farkındalar. Nerde hata yaptım diyemeyeceğim nerede hata yaptığımın gayet farkındayım sadece çok yorgun ve mutsuzum bu dile getirmek istedim.
Kadınların dişil enerjiden uzaklaştığını düşünüyor musunuz?
Cevapla